Pieptoon bij aansluiten adapter Aspire 5740g

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duijzer

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Beste helpers,

Ik heb een Acer aspire 5740g voor ongeveer 4 maanden. Ik ben er best over te spreken alleen er is iets waar ik me aan erger. Elke keer als ik de stroom adapter in of uit het stopcontact haal geeft de laptop een harde piep. De piep komt wel degelijk door de boxen, want wanneer er een koptelefoon in de jackpoort zit komt de piep door de koptelefoon.

Ik heb een realtek audio driver (standaard geinstalleerd) op de laptop geinstalleerd, maar kan hier geen instellingen vinden hoe ik deze piep uit zou kunnen zetten. Ook bij de energie instellingen van de laptop heb ik al gekeken, dit ook zonder resultaat.

Zou iemand mij kunnen vertellen waar de instelling zit hoe ik deze piep uit kan zetten.
(Of misschien een andere oplossing).

Bij voorbaat dank,

Huibert

Hier hebben ze een oplossing via Apparaatbeheer.

Als je geen zin hebt om het allemaal door te lezen, dan heb ik hier het belangrijkste bericht:

First you have not written here that which operating system your are using on your computer. I am using windows XP and I hope mine setting will help you to find the exact location in your OS. Open Your Device Manager settings and then view all hidden devices. Now go on to the Non Plug and play Driver and then click to explore it and right click on the Beep menu and make it disable and restart your computer. I hope it will resolve your difficulty. It must be similar to windows 7 and vista.

Dit heeft mij helaas niet geholpen, in zover dat ik in eerste instantie de 'Beep' niet kon 'stoppen' zoals in het menu aangegeven werdt. Nu heb ik de driver installatie (van het onderdeel 'beep' bij apparaatbeheer) gewoon ongedaan gemaakt en hoopte dat de pieptoon nu weg is, maar helaas. Het is niet verholpen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan