pijltje blijft stilstaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

hillie2

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2012
het pijltje reageert soms niet op de muis.Vroeger moest ik dan de muis schoonmaken ,maar dit is zo.n moderne waar je niet in kan komen.Ik kan de computer dan ook niet normaal afsluiten. Wat te doen als het pijltje het weer niet doet en ik toch wil afsluiten? Wat moet ik dan intypen? hilde

dank je voor het antwoord

ik kan dan ,als het pijltje het niet doet, ook niet op die link klikken,maar heb het al genoteerd.Bedankt.

Sorry maar deze tip werkt niet.
Alt-F sluit alleen de programma's af.

Bij Windows kan je het Start menu openen met Ctrl-Esc.
Zoals meestal ga je dan met Tab langs de mogelijkheden in het menu en bij het onderdeel Afsluiten met het pijltje naar rechts. Voor XP was het twee keer de U en dan Enter. Je moet dan zelf maar even kijken.

Wanneer de cursor niet meer reageert is misschien de batterij leeg. Het wil ook wel voorkomen dat de ondergrond dan niet goed genoeg is. Er kan aan de buitenkant vuil dan-wel stof voor de lamp zitten. Succes.

ook bedankt

voor het 2e antwoord. Ik heb het ook opgeschreven en via de link van de eerste mailer kreeg ik al door dat ik alt +f4 moet gebruiken. Mijn pijltje luistert momenteel wel naar de muis, maar het kan weer gebeuren. Bedankt voor de uitleg en ik zal de batterij ook controleren......p.s. ik zie niet hoe hij open moet. Zal wel iemand vragen. hilde

Het afsluiten met sneltoetsen zal wel anders zijn tussen de Windows versies. Ik heb Vista. Het is altijd een goed idee om zoiets even te noteren voor als je geen beeld meer hebt. De veel gebruikte programma's blind afsluiten ook zodat je je werk kunt redden. In de menu's zie je streepjes onder letters staan. Het is dan Alt+letterteken. De sneltoetsen staan achter de menu keuzes.

Ik ben er maar vanuit gegaan dat het een draadloze muis is. Als je een muis open wilt maken zul je meestal moeten drukken op een stickertje met het typenummer dat er onderop zit. Hier zit dat schroefje ergens onder en dit gat kan je er overheen strijkende gemakkelijk ontdekken. Ze willen dat je daar een gaatje in de sticker prikt zodat te zien is dat je eraan hebt gewerkt. Succes

ook vista

ik heb ook vista en dus is je informatie helemaal op mij van toepassing. Dat met de muis [niet draadloos] zal ik vanavond uitproberen. dank je. fijne dag, hilde

antwoorden op vraag overstilstaand pijltje

er is waarschijnlijk meer aan de hand[ harde schijf kapot?] Hij reageert dan nergens op. Kan alleen dan maar stekker eruit doen. Dus mensen..ik vrees dat jullie tips voor mijn probleem niet werken. hilde

ik heb een andere muis aangesloten en hoop dat dat het is en niet de schijf.

pijltje blijft nog steeds stilstaan

er is niks opgelost en ik kan ook niet normaal afsluiten. Hij valt ook steeds uit ,dus er is meer a/d/ hand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan