• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pijltje niet zichtbaar van gegevensvalidatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendriks245

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2007
Berichten
50
Ik heb in verschillende cellen gegevensvalidatie toegepast. Het pijltje dat normaal gesproken zichtbaar wordt wanneer je op de cel klikt verschijnt nu niet meer. Bij validatiecriterium is het vakje "vervolgkeuzelijst in cel" wel ingeschakeld.

Kan het een andere instelling ergens anders zijn? Overigens in een ander tabblad, met een aantal gevalideerde cellen, wordt het pijltje wel weergegeven.

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Laatst bewerkt:
Beste hendriks245,

Ik heb wat zitten spelen met beveiliging, titels blokkeren etc, maar het pijltje blijft zichtbaar.
Wil je je bestand uploaden, ontdaan van gevoelige info?

Richard
 
Bizar. Snap er -nog- niets van.
Als ik het hele werkblad kopieer en plak in een ander nieuw werkblad in hetzelfde bestand, dan doet alles het wel.
Misschien een acceptabele workaround om het via kopieren en plakken op te lossen?
Ook als ik een nieuwe lijst maak en een andere cel valideer, verschijnt nog het vierkantje niet.

Richard
 
Bedankt voor de link! probleem opgelost.

Ik heb het bestand geopend d.m.v. "openen en hestellen", alles werkt weer!

Wat het nou veroorzaakt heeft weet ik niet.

Allebei bedankt voor de reacties!
 
Op volgende link wordt dit probleem ook beschreven en zoals Finch met zijn link al aangaf, is dat als ultieme redmiddel het volledig kopieëren naar een nieuw werkblad en het corrupte blad verwijderen de oplossing is, dus .......
http://www.ozgrid.com/forum/showthread.php?t=82566
Mvg

Rudi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan