Pijltje slaat vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trikkel

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Berichten
59
Ik heb windows xp prof,ik heb heel vaak met opstarten dat mijn pijltje van mijn muis vastslaat,soms moet ik 2 of 3 keer opstarten,waar ligt dat aan.Heb een draadloze muis bij op gezet voor het geval dat die ander weer vast slaat.De muis is aangesloten op usb,wat kan ik nu doen,mag er een 2de muis bij
 
Al gecheckt op virussen/spyware?
Hoe is het verder met de snelheid van je PC?
Al op een andere poort aangesloten? (of PS2?)
Hoe gedraagt de muis zich op een andere PC?

Je er mag een andere muis bij doen ja.
 
Ik heb geen virussen,ben goed beveiligt met norton,snelheid is goed,ik had 128 mb en heb er bij laten zetten een half jaar geleden,ik weet niet hoe de muis op een andere pc reageerd,hij is 5 jaar oud,die draadloze is wel op ps2 aansluiting,zou het helpen als ik de muis (software) opnieuw installeer en in een andere poort steek?
 
Geplaatst door Trikkel
Ik heb geen virussen,ben goed beveiligt met norton,snelheid is goed,ik had 128 mb en heb er bij laten zetten een half jaar geleden,ik weet niet hoe de muis op een andere pc reageerd,hij is 5 jaar oud,die draadloze is wel op ps2 aansluiting,zou het helpen als ik de muis (software) opnieuw installeer en in een andere poort steek?

Mwâh.. Wanneer je eenmaal een virus hebt kan deze je scanner uitschakelen. We gaan er even vanuit van niet als je verder geen problemen hebt.

128 MB erbij. Zegt me weinig als ik niet weet hoeveel het totaal is.

Sluit hem eens op een ander aan (wanneer mogelijk).

Ja, probeer het eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan