Pijltjes linksboven in scherm aanwezig; dropdown pijltije niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk Willem

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2001
Hallo Allemaal,

Ik heb IE9 gedownload. Wat me opviel is dat de 2 pijltjes linksboven in het scherm voor het 'terugbladeren' en naar 'voren bladeren' er wél zijn maar dat het 'dropdown pijltje' er niet meer staat.
Kan ik dit op een of andere manier terugkrijgen?

Groet,

Dirk Willem

Staat ie niet rechts in je adresbalk?
naast je vergroot glas

:P

Ja, hij staat wel rechts in de adresregel maar dat is voor het automatisch invullen.
Dat linker pijltje was zo handig omdat het de recente pagina's van een websitebezoek aangaf. Ik zie overigens ook niet meer hoe ik naar 'geschiedenis' ga.
Misschien toch maar terug naar IE8...?

Gr.

D.W.

Als je op het pijltje klikt dan pop ie toch open en daar zie je dan je laatste bezoeken.
Anders letter intikken en dan komen de overeenkomende links waar je geweest bent gewoon tevoorschijn .
Anders gewoon in je favorieten "werkbalk favorieten" gebruiken.

Ps je bedoelt toch wel dat kleine driehoekje! wat naar beneden wijst

Laatst bewerkt:
Ja, ik bedoel inderdaad dat kleine naar beneden wijzende driehoekje.
Wat zo handig was (bij het linker driehoekje), was dat als je b.v. de Telegraaf-pagina las, je via dat dropdowndriehoekje links weer terug kon naar een bepaalde pagina.
Het driehoekje rechts, geeft me dat niet.

Gr.

D.W.

Als je daarin op het pijltje geschiedenis klikt?
Of wat je ook kan doen is een nieuw tabblad openen en dan hier eens mee aan de slag gaan.
En eventueel hier eens info opdoen, KLIK

Als je de zoekmachine van je eigen keuze instelt kan je gewon in de adres balk wat inkloppen en je krijgt de gevonden links, wat ik wel prettig vind in IE 9 oa.

Suc6 ermee:thumb:

Bedankt voor je reaktie en moeite!
Ik ben toch maar weer terug gegaan naar mijn oude browserversie, daar kon ik mee lezen en schrijven.
Ik vind IE9 toch iets te veel afwijken van de vorige.
Sorry voor het ongemak!

Groet,

Dirk Willem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan