pijltjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wennes24

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
Berichten
3
Hoi,
ik heb een raar probleem, heb een aantal toolbars verwijdert.
Maar nu is heel de balk waar ook mijn pijltjes van vorige en volgende pagina in staan weg. de blauwe pijltjes links boven in beeld erg lastig, ook geschiedenis, beeld enz is verdwenen hoe kan ik dit weer terug krijgen?? erg irritant
 
systeemherstel?
welke win gebruik je? 7?
ik weet niet wat voor peiltjes je bedoelt...
 
Ik gebruik windows 7 bedoel de blauwe rondjes met witte pijltjes erin om bijv een pagina terug te gaan!
 
Ik neem aan dat je in de browser bedoeld, want in verkenner krijg ik ze niet (zo gauw) weg.

Als je 'bestand bewerken beeld' etc terug wilt hebben rechts klikken op het gedeelte naast de adresbalk en dan kiezen voor Menubalk, Navigatiebalk of Bladwijzerbalk.
 
hmm, ik hebruik zelf chrome(geen IE dus) ken het probleem niet, en zou zo niet weten hoe het op te lossen, maar welke versie van IE gebruik je? (rmb op interneticoon, bestandslocatie openen > eigenschappen van iexplorer.exe)
 
het is lastig, heb het zelf ook gehad, de enige oplossing is om op de juiste plek links te klikken en dan de werkbalken weer aan te zetten
 
Op alt drukken, daar kreeg ik het mee terug toen ik zojuist alles kwijt was :)
 
eerst krijg je de Menubalk terug en dan kan je kiezen voor navigatiebalk, via 'Beeld' en 'Werkbalken'
 
Dank jullie wel, jullie hebben me goed geholpen! inderdaad alt indrukken Duuuhhhhh!
 
Als je de vraag zou willen afronden door deze als "Opgelost" te markeren, dan is het helemaal top.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan