pincode vergeten

wouterskurtt

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Beste, ik ben lid van yoin.be
Ik ben mijn pincode vergeten.
Mijn PUK code weet ik nog wel via de app van yoin.

Wanneer ik mijn huwai telefoon opstart, voer ik 3x een foute nummer in. Dan moet ik mijn Puk code invoeren.
Daarna vraagt hij "PIN1", moet ik daar dan het nieuwe pincode invullen?
Daarna vraagt hij "PIN1 bevestiging", ik vul dan dezelfde pincode in. Ik krijg de boodschap "Simkaart unlocked".

Daarna vraagt hij een andere code, PIN2 ofzo geloof ik. Maar wat ik daar ook intik, hij aanvaard niets. Wat moet ik daar invullen? De pincode die ik verloren ben? Die weet ik dus niet.

Hoe los ik dit op.
De gegevens die ik heb via mijn myyoin app is PUKcode en simkaartnummer. Ik heb een huwai telefoon van de P10 generatie. (android)

Mogelijk staat hier iets bij?

Heb ik inderdaad al bekeken. Maar betekent het als je de PUK code in de app nog hebt, u opnieuw een pin code kunt kiezen? Want dat vraag ik me af. Of ben ik verplicht een harde reset te doen met al mijn gegevens kwijt...

question.svg
Waar staat mijn pin- en pukcode?
De pin- en pukcode staan in de begeleidende brief die je bij de simkaart ontvangt. Bewaar deze brief dus goed! Nadat je de pincode van de simkaart hebt ingevoerd, kan je de pincode wijzigen. Dat regel je bij de instellingen in het toestel.

Ben je de originele pincode kwijt of ben je de nieuwe pincode vergeten? Yoin kan geen pincode voor je achterhalen.
Toets je een aantal keer de verkeerde pincode in, dan vraagt het toestel om de pukcode. Je kunt de pukcode opvragen in MyYoin.
Was dit antwoord nuttig?

Beste, ik ben lid van yoin.be
Ik ben mijn pincode vergeten.
Mijn PUK code weet ik nog wel via de app van yoin.

Wanneer ik mijn huwai telefoon opstart, voer ik 3x een foute nummer in. Dan moet ik mijn Puk code invoeren.
Daarna vraagt hij "PIN1", moet ik daar dan het nieuwe pincode invullen?
Daarna vraagt hij "PIN1 bevestiging", ik vul dan dezelfde pincode in. Ik krijg de boodschap "Simkaart unlocked".

Daarna vraagt hij een andere code, PIN2 ofzo geloof ik. Maar wat ik daar ook intik, hij aanvaard niets. Wat moet ik daar invullen? De pincode die ik verloren ben? Die weet ik dus niet.

Hoe los ik dit op.
De gegevens die ik heb via mijn myyoin app is PUKcode en simkaartnummer. Ik heb een huwai telefoon van de P10 generatie. (android)
Is er een uitweg uit deze situatie?

TS stelt die vraag. Herhalen en quoten heeft weinig zin. Normaal als je software/hardware gebruikt dan heb je een Helpfunctie en FAQ. Ik lees nergens iets over een nieuwe pincode aanvragen. Weet niet of ze een servicelijn/contact/chat hebben.

Daarna vraagt hij een andere code, PIN2 ofzo geloof ik.
Dat "ofzo geloof ik" maakt het niet echt duidelijk.
Laat eens weten wat daar daadwerkelijk wordt gevraagd.

Terug
Bovenaan Onderaan