Ping verlagen voor games?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hallo mensen,

ik heb een redelijk hoge ping tijdens online games.

is het mogelijk de ping te verlagen door bijv poorten open te zetten of andere instellingen te veranderen?

mvg mij.

ik heb altijd een hoge ping zodra de pc aan het downloaden is.. probeer eens te kijken welke services allemaal gebruik maken van je internetverbinding en sluit dingen als limewire/frostwire/kazaa enz en torrent programma's allemaal af voordat je gaat gamen. Verder heeft het ook met de snelheid van je internet te maken en of je internet binnenkrijgt via een kabel of dat je internet draadloos is.. ! :cool:

Ik krijg een hoge ping als mijn zusje youtube filmpjes in hd kwaliteit loopt te bekijken. Heb dan wel nu nog een enorme lage internetsnelheid 1,5mb/s

ik heb de 20mbit verbinding van Tele2.

dan nog is mijn verbinding vrij "traag" omdat ik blijkbaar ver van de centrale af zit.

downloadlimiet met payserver nieuwsgroepen is maar maximaal 800kbps...

verder ben ik de enige die gebruik maakt van ons internet, ik heb geen zusjes of andere mensen waarmee ik het deel.

onze digitale televisie trok ook aan mijn internet verbinding maar die is nu afgezegt :P

verder download ik nooit tijdens online games vooral niet CoD4. (ik wil daar geen lagg in hebben anders ga ik steeds dood xD)

zit nu niet thuis dus moet ik vanavond proberen, maar ik heb dat wel eens eerder gedaan, volgens mij kwam ik toen op 5000 nogwat uit of was het nou 8000 nogwat xD ik weet niet meer. probeer vanavond wel :P

hey is de speedtest site vernieuwd?

anyway hier de resultaten:

hier is je ping 45.. goed dus voor games.. Om een of andere reden is het in games hoger. Mischien is het idd een optie om poorten open te zetten?
Op www.portforward.com(?) staat een handleiding per router/modem hoe het precies werkt. Ik hoop dat je eruit komt! :thumb:

jah ik heb al een aantal poorten openstaan. maar idd ik zou voor bijv cod4 nog eens extra in mun router een poort open zetten.

Ik heb ook een hoge ping met Tele2, helaas blijkt dit aan Tele2 te liggen. Ken veel mensen met tele2 en hebben allemaal een hoge ping. Maar een ping onder de 100 is voldoende voor gamen.

Als ik ping naar een site zoals google of tele2 dan heb ik gemiddeld een ping tussen de 40-50. Dat is hoog in vergelijking tot @home wat ik een aantal jaren terug had. toen zat ik ongeveer op 20-25.

Geen problemen met downloaden, haal ongeveer 15 MB met nieuwsgroepen. Hoe ver zit je van de centrale? Ik zit op 769 meter van de centrale.

Wat bij mij hielp is dat bij mij bleek dat de blauwe KPN kabel gesplitst werd onder het huis. Nadat ik de splitsing er tussenuit had gehaald, ging ik van 8 MB naar 15 MB.

ik heb geen idee hoever ik van de centrale zit, hoe kan ik daar achter komen?

een splitsing zeg je? hmm zal ik eens na moeten kijken maar volgens mij niet.

je haalt 15mbit of 15mbps? denk het eerste:shocked:

mijn ping ligt ongeveer tussen de 70-80.

ik heb geen idee hoever ik van de centrale zit, hoe kan ik daar achter komen?

een splitsing zeg je? hmm zal ik eens na moeten kijken maar volgens mij niet.

je haalt 15mbit of 15mbps? denk het eerste:shocked:

mijn ping ligt ongeveer tussen de 70-80.

Klopt het eerste. De afstand kun je onder andere hier bepalen. http://www.speedtest.nl/ADSL/

Wat je zou kunnen controleren is of de blauwe KPN kabel direct naar het modem gaat en eventuele splittingen naar andere telefooncontactdozen NA het modem komen!! Is dit niet het geval dan alle splittingen verwijderen en de blauwe KPN kabel op de orginele (waar hij dus nu ook op uitkomt)telefooncontactdoos uitlaten komen, daar moet het modem geplaatst zijn. LET WEL OP!! dat je niet teveel aan die kabel zit want het is verboden volgens KPN om daar aan te komen. De blauwe kabel valt nog onder hun verantwoording dus wanneer er gerotzooid is en ze zien het, zijn alle kosten voor de bewoner.

Laatst bewerkt:
Mijn ping en snelheid

kan iemand mij vertellen of deze snelheid genoeg is om bijvoorbeeld COD 6 te spelen en wat kan ik eraan doen om mijn ping te verlagen? best wel hoog volgens mij...:shocked:

9,999/10 x geen pakage's die ik verlies met mijn ping maar houdt 72 ms in dat je dus 0,7 seconde vertraging hebt??

alvast bedankt,

Laatst bewerkt:
Beste Submits, alsnog van harte welkom op Helpmij.nl want ik zie dat je nog niet zo lang lid bent :thumb:
Het valt mij op dat je meerdere malen reageert in oude (re) topic en zo ook hier. Als je dat doet is het met een link naar je eigen website. Ik zal deze sluiten en je vriendelijk willen verzoeken hier aandacht aan te besteden en niet op oude topics te reageren, deze mogen met rust gelaten worden.
Hartelijk dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan