ping

Status
Niet open voor verdere reacties.

corvette016

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2004
Berichten
113
hoi hoi ,ik heb een vraagje.
ik heb een nieuwe pc gekocht een game pc,ik heb wanadoo cable van 50 euro.waar ik ook bij geinformeert heb over de ping snelheid.maar die zag er van hun kant goed uit.nu komt het probleem als ik online ga gamen ,met soldier of fortune 2.geeft hij een pingsnelheid van 100/300.en in het spel onder het spelen zelfs 400 :(
ik heb spybot ,en er staat weinig op me pc .maar nu is me vraag hoe kan ik hem omlaag brengen.ik ben al bij speedtest.nl geweest maar hij kan de ping niet weergeven.wel de donwload en upload snelheid.:confused:

bij voorbaat grote dank :thumb:
 
hmm het gaat hier over kabel he. Bij telenet (kabel) hoor ik ook klachten over een trage ping. Vooral als je in het stad woont als je in een afgelegen straatje woont valt het nogal mee. Het blijkt dus een gekent prob te zijn van kabel internet.
 
hij kan geen ping weergeven op speedtest.nl.weet ook niet waarom.:( ik heb me firewall uitstaan als ik het doe.
wel de dl en ul.maarja heb ik weinig aan lol .
nou ik hoor nog graag van mensen of ze wat weten .:D
ja en ik zit idd aan een drukke straatkant.maarja vind het wel een profiderfout dan toch ?en beweren ze nogwel casema wanadoo dat ze de snelste zijn .7 jaar internet en al 7 jaar ''ruzie'' met casema :eek:
 
De provider kan er in dat geval niet veel aan doen hoor. Het is nu eenmaal een eigenschap van kabel iedereen zit over dezelfde coax kabel bezig als er veel volk in je gebied zit dan gaat het traag. Maar ze hebben wel het voordeel dat ze grote download snelheden hebben. Natuurlijk reppen ze met geen woord in de reclame over hun ping :p
 
probeer eens te zoeken naar de server axis3000
195.149.21.123:20101

ik heb daar een ping van ong 23 hangt er een beetje vanaf hoe druk het is

de plaats is ong gelijk aleen verbinding weet ik niet.
maar op die server moet je een goede ping kunnen hebben
 
dan komt er te staan de parameter is onjuist.:eek:
thnx m8 voor die server,kom wel een x kijken.derest ook thnx voor de energie,hoop dat ik eruit kom word gek van die lags! :thumb:
 
start uitvoeren typ cmd in.
En typ dan eens ping www.google.com
kijk naar de tijden en voer daarna nog eens ping www.helpmij.nl uit. want google is bij mij 34 en helpmij 14.
 
ja het is nu wel gelukt.:thumb: .....hij is bij ook hier 34..en nu ik wat meer info heb van jullie...ben ik er ook achter dat het een slechte server is/was waar ik in speelde...maarja iedergeval allemaal bedankt..:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan