Ping !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worldserver

Banned
Lid geworden
16 feb 2004
Haaj :)

Ik game de laatste tijd enorm veel, en ik doe het goed. Ik ben zelfs opgenomen in een internationale clan die hoog staat. Maar de laatste tijd heb ik problemen en komen er altijd internet verbrekingen tussen, dat alles in schokken gaat, ik veronderstel dat het aan m'n ping ligt. Hoe hou ik m'n ping zo laag mogelijk ? Nu is dat zo'n 400/500 ... hoe krijg ik dat naar max 100 ?

hey! dit heb ik ook!

speel alleen bf2, maar ook sinds kort veel te hoge pings, terwijl het daarvoor onder de 20 was, zit ik nu op boven de 200, op dezelfde server! (gamert, = nr 4 van de wereld)

een trace route geeft me 12 hops (is dat veel?)

Volgens mij zitten jullie zoveel en zoveel te lang te gamen, :p , dat jullie down en upstream limieten van de provider overschreven hebben, log eens in en kijk daar eens hoeveel jullie gedownd hebben, waarschijnlijik zitten jullie met een inbel verbingings snelheid :D.

Nee hoor, totaal niet !

Totaal verbruikt volume (downstream + upstream): 32%
Upstream verbruikt volume: 73%
Je huidige maximum upstream snelheid bedraag 128 Kbps.

Heb m'n upsteam snelheid verlaagt van 192 kbps naar 128 is dat erg ? :confused:

Dat is genoeg:confused: , voor online games kom je meestal ruischoots toe met 25 KB/sec up en down... meestals je ping hoog ligt is het een trage verbinding, Zittten er thuis nog andere mensen op het zelfde netwerk of andere mensen die gewoon op het net gaan? Mischien ligt het aan het v=feit dat zij ook wel wat meesnoepen...

1 computer, 1 netwerk, 1 gebruiker ... Nee het ligt daar niet meteen aan geloof ik. Heb gisteren CCleaner gebruikt op pc op te schonen. En dan heb ik nog een heleboel problemen, maar dat zal geen invloed hebben denk ik op de ping.

Zou je nog een andere oorzaak weten ? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan