ping

Status
Niet open voor verdere reacties.

fransjew

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2007
Berichten
25
ik speel call of duty united offensive,
en ik speel altijd in de server B p u k
nu heeft mijn zusje net een nieuwe pc gekrege met draadloos internet en sindsdien heb ik een ping van 200 in die server verder heb ik overal rond de 15-40 ping.
ik dacht het ligt vast aan die pc, toen heb ik alles eruit gegooid. van haar pc maar ik had nog steeds een hoge ping.
snachts is de ping in bpuk wel normaal.
ik weet niet wat er aan de hand is ik hoop op een antwoord :thumb:

alvast bedankt FransjeW
 
Komt waarschijnlijk omdat het druk is op de server. Dat het in de nacht weer beter wordt is omdat er minder gebruikers op die server zitten. Daar kun je helaas niets aan doen.
 
..

voor eergister werkte alles prima ook overdag , mijn vrienden hebben er geen last van :S
hoe zou je dat kunnen verklaren :S
 
Dan kan het ook nog liggen in de router die hij aflegt naar de server.

Start --> Uitvoeren --> CMD en klik op OK
Type nu in : tracert <ipadres van de server>

De lijst die nu verschijnt laat precies zien welke router hij aflegt en waar de vertraging zou kunnen zitten. Kan ook zijn dat het aan de kant van de provider ligt.

Laat je vrienden dit ook eens uitvoeren en vergelijk de lijst om te kijken of zij een andere route volgen.
Reset je kabel/adsl modem eens voor de zekerheid en daarna evt je router.
 
als je een ping doet naar die server dan krijg je ook het ip-adres te zien.
 
In je eerste reactie heb je het over ping tijden. Ik ken geen gameservers en hoe dat gaat en hoe je dan ping tijden te zien krijgt.

Normaal doe je

Start --> Uitvoeren --> Type: CMD en druk op OK
Type nu in: ping www.nu.nl (dit als voorbeeld)

www.nu.nl vervang je door de gameserver naam. Maar ik weet niet of dit ook werkt met gamesservers.
 
het is over

HET IS OVER !!
het lag aan wanadoo
wel bedankt voor jullie reacties :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan