ping

Status
Niet open voor verdere reacties.

robato28

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2009
Is het eigenlijk mogelijk om met elke telefoon die internetverbinding heeft te pingen. Ik ga de iphone 4 kopen, maar mijn vriendin heeft een samsung waar ze wel op zou kunnen internetten. Of kan het alleen met de smartphones zoals bovenstaande en de blackberry?

Wat is nu eigelijk je vraag, wanneer het is of je kunt pingen naar een telefoon.
Ja dat kan alles wat een IP adres heeft kan naar worden gepingt.

Ping is een service die alleen op de Blackbarry werkt. Verder zijn er wel allemaal namaak applicaties die op de iPhone werkt, maar daarmee zou je nooit met de echte Ping kunnen communiseren.

Verder kan je met een iPhone 4 gewoon MSN'en, enzovoorts.

Mijn vraag was dus of je kunt pingen (of een soortgelijke applicatie kunt gebruiken) van de iphone naar een samsung G600 met internetverbinding. Ik dacht namelijk gehoord te hebben dat het alleen met iphone en blackberry kan. Ik wil het natuurlijk graag omdat het me nogal scheelt in de kosten van sms, ping gaat namelijk via internet en dat heb ik bij de iphone 24 maand er al bij in zitten. Houdt dus in dat ik dan een iphone abonnement kan nemen met minder sms'jes omdat ik voornamelijk zal gaan pingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan