Pinnacle 14 start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

rkleij

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Berichten
29
Hallo

Ik heb pinnacle 14 Studio ultimate collection geinstaleerd maar bij het opstarten gaat hij niet verder als 30 % en dan verdwijnd het startscherm weer.
Mijn itern geheugen heb ik al opgeschroeft naar 2 mb maar dat helpt niet.

Weet iemand hoe dit komt.

Ronald
 
Als installatieprocedures blijven hangen op Vista/7-systemen is dit vaak te wijten aan een probleem met hun schrijfrechten. Hoewel me het een beetje vreemd zou lijken dat Pinnacle er geen rekening me zou houden, je installaties altijd starten via rechtsklik >> als administrator uitvoeren.

Als je tijdens de installatie de vraag om bevestiging van het veiligheidssysteem hebt gehad of als je geen Vista/7 gebruikt, dan heb ik niets gezegd. :D
 
Beste James

Ik gebruik bestuuringsprogramma Windows XP (3) volgens de informatie moet dit kunnen.
Bij het openen gaat het programma niet verder als 30 % en dan verdwijnd deze weer.
 
Dus dit heb je allemaal zeker?

System Requirements

* Windows® 7, Windows Vista® (SP2),Windows XP (SP3)
* Intel® Pentium® or AMD Athlon™ 1.8 GHz (2.4 GHz or higher recommended) - Intel Core™ 2 or i7 2.4 GHz required for AVCHD* (2.66 GHz for AVCHD* 1920)
* 1 GB system memory recommended, 2 GB required for AVCHD*
* DirectX® 9 or 10 compatible graphics card with 64 MB (128 MB or higher recommended) - 256 MB required for HD and AVCHD*
* DirectX 9 or higher compatible sound card
* 3.3 GB of disk space
http://www.pinnaclesys.com/PublicSi...me+Video/Studio+Family/Studio+Ultimate+14.htm
 
Is er een vorige installatie waar hij misschien op kan vastlopen?
 
Ik had Pinnacle 9 erop staan,die heb ik eerst verwijderd en toen 14 geinstaleerd.
Ook toen wilden het programma niet opstarten.
Hierna heb ik Pinnacle 9 weer opnieuw erbij geinstaleerd omdat ik via de gebruiksaanwijzing las dat je bijde kon gebruiken naast erkaar.
Nu staat Pinnacle 9 en 14 op mijn computer maar dat werkt niet.
Ik krijg ook steeds een melding van nieuwe hardware gevonden en dat is dan de "Pinnacle marvin bus"??.
Iedere keer krijg ik die melding ondanks dat de software is geinstaleerd.

Ronald:(
 
Alles weer verwijderd en opnieuw geinstaleerd met mijn Virusscanner uitgeschakeld.
Nu is de installatie wel goed gegaan en werkt het perfect.

Probleem opgelost
 
Fijn dat je het ook hier even meldt. Vrolijke Kerst! :thumb:
 
Mijn studio 14 wil ook niet op starten hij stopt op 98%

Hallo

Ik heb pinnacle 14 Studio ultimate collection geinstaleerd maar bij het opstarten gaat hij niet verder als 30 % en dan verdwijnd het startscherm weer.
Mijn itern geheugen heb ik al opgeschroeft naar 2 mb maar dat helpt niet.

Weet iemand hoe dit komt.

Ronald
 
Fout studio 14 pinnacle


Mijn Studio 14 blijft met opstarten op 98 % hangen en krijg de foutmelding,
"Encountered an improper argument" wie weet raad voor mij.
Ik werk met Studio 7 met 3 Gb geheugen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan