pinnacle 9 plus

Status
Niet open voor verdere reacties.

anja42

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2003
Hallo, ik heb een vraag over pinnacle 9.3 plus .als ik de 9.3 update met de Pinnacle Studio Patch 9.x to 9.4.2..dan wordt er gezegd dat ik een dll bestandje mis.als ik me pinnacle dan weer wil gebruiken doet tie het niet meer, en moet ik alles weer opnieuw installeren.Hoop dat er iemand is die dit ook heb meegemaakt, zodat ik weet wat ik moet doen.

gr anja.

Wanneer je die updates download, staat dan je anti-virus aan?

Fonz

Ja dat klopt, ik heb altijd me norton aanstaan...zal dat het zijn?
gr anja

Ik weet dat bij updates downloaden van Pinnacle, je de anti-virus even uit moet zetten, omdat die er nog wel eens een stukje tussenuit pikt.
Dus even opnieuw doen(wel even voor zorgen dat je aleen op die update site bent en niet tegelijk op een andere)en voordat je gaat downloaden even Norton uitzetten.
Bij mij werkte het.

Fonz

Bedankt voor je antwoordt...maar ik heb toch nog even een vraagje.Ik heb zelf een setup van Pinnacle Studio Patch 9.x to 9.4.2.Op de site van pinnacle weet ik eigenlijk niet welke ik dan precies moet hebben.hoop dat jij me dat wil vertellen. gr anja.

Begin bij het begin.
Dus als je alleen 9 hebt, begin je bij de eerste, die zal zoiets heten als 9.1 of 9.01.
Net zolang totdat je de laatste hebt.
Maar als ik me niet vergis kun je Studio 9 opstarten en dan in "extra" of tools of help geloof ik naar updates laten zoeken en doet Studio dat helemaal vanzelf voor je.

Fonz

Was ik weer even, ik heb geprobeerd wat je me hebt gezegd..maar helaas is me niet gelukt..krijg weer deze foutmelding..heb het maat even opgeschreven..The file C:/Program File/Pinnacle/Studio9/RecComBmp.dll is not avalid previous version and could not be upgraded.Terwijl ik wel de pinnacle 9.3 plus hebt.

gr anja.

Als ik dat goed lees, staat er dat jij geen legale Pinnacle Studio 9 op je computer hebt staan.
Is dat zo?
Heb je hem wel geregistreerd na installatie?
Want dat is namelijk noodzakelijk om eventuele updates te kunnen en mogen downloaden.

Fonz

Ik heb hem inderdaad niet geregisteerd...wist ook niet dat het moest...doe ik eigenlijk nooit..ben bang dat ik dan allemaal berichten in mijn mail krijg...maar ga het snel doen..bedankt gr anja.

Laat maar even weten of het dan gelukt is.
Als het goed is wel.

Succes,
Fonz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan