Pinnacle pctv, geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

pitufi

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Berichten
10
Hoi ik baal,
sinds we windows xp op de computer hebben doet mijn pctv kaart (pinnacle)het niet meer. Nu ineens wel weer beeld, maar nog geen geluid. Heb van alles geprobeerd, maar weet het niet meer, en heb zin om er wat mee te gaan doen. Wie weet een oplossing????
Bianca
 
Heb je al nieuwe drivers gedownload van pinnacle?
Volgens mij heb je voor xp nieuwe drivers nodig.
 
ja, daar had ik al naar gekeken toen ik ook geen beeld had, maar dat zal wel een kabeltje zijn geweest:confused: .
Maar nu blijken de test verder goed te zijn, en updates zijn er alleen tegen betaling........Leuk, als je dus net een kaart hebt.....
Maar ik denk zelf dat ik iets moet doen met geluidskaart, alleen wát.....
Hoop ik eigenlijk ook hoor, dat het heel iets simpels is....
 
Geplaatst door pitufi
Maar nu blijken de test verder goed te zijn, en updates zijn er alleen tegen betaling........Leuk, als je dus net een kaart hebt.....

Ik weet niet op welke site je kijkt voor updates..
maar op www.pinnaclesys.com kan je gewoon updates downloaden.. je moet alleen je e-mail achterlaten.....
 
Ik ga meteen via die link nog een poging wagen....
Je hoort het nog!
 
Ben te oud denk ik(uh, of die kaart..), lukt dus niet, geregistreered en al, en dan de melding dat ik eerdere versies moet verwijderen......Maar ja, als ik die ene versie die ik heb verwijder, valt er ook niets te updaten, toch????
Bianca:confused:
 
Weet je zeker dat je de update hebt? en niet een compleet installatie pakket?
Anders toch proberen de installatie ongedaan te maken en dan alsnog de nieuwe drivers installeren.

Misschien een andere oplossing...kaart eruithalen..
pc aan. programma de-installeren en pc opnieuw opstarten. kijken of alles weg is van de tv-kaart (dus ook bij hardware gegevens) pc uitzetten kaart erin en dan de (nieuwe) driver weer installeren.
 
Dan moet ik dat een keer doen als iemand hier mij kan helpen, dat durf ik dus alleen niet.....
Nou, ik ga weer eens ff verder zoeken en sleutelen........
 
Inmiddels 2 weken verder, en ik ook een stukkie verder, en een hoop rotzooi op de pc rijker, helaas....
Heb nu kabel van de boxjes in de tv kaart zelf gedaan en probleem is opgelost, alleen, tja,dan natuurlijk geen geluid van de rest, dus ik zit nu steeds met de kabeltje te klooien. dacht een gemakkelijke oplossing te hebben met een soort van splitter, zodat ik èn in de geluidskaart, èn in de tv kaart geluid aan kan sluiten, maar nu moet ik zo'n soort kabeltje nog vinden....
Maar al met al, een stuk verder dus........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan