Pinnacle PCTV Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.897
Heb Pinnacle PCTV Pro kaart geplaatst en geïnstalleerd.
Alle testen uitstekend doorlopen. Prima beeld op PC.
Vraag 1.:
Bijgeleverde afstandsbediening geeft 100% resultaat bij de speciaal daarvoor bedoelde test, maar functioneert verder niet!

DVD-kabelset aangeschaft. Bestaat uit s-videosnoer, cinchsnoer(tulp)voor beeld en geluid en scartplug waar deze ingeprikt kunnen worden en dus aangesloten op TV.
Zowel aan de achterkant van de TV mogelijk via die scartplug, als aan de voorzijde via de cinch direkt.
Videokaart is een ATI Radeon 9800SE met TV-out (uiteraard )
Vraag 2.:
Beeld en geluid lopen vrijwel direkt niet synchroon
Zo is 't niet om aan te zien/horen.

Al met al een prachtige kaart met veel mogelijkheden, maar 't zou toch aardig zijn als ik ook echt vanaf de bank met AB een opgenomen film op TV zou kunnen bekijken.... :confused: Iemand een idee?
 
Welke Versie van de pinnacle software heb je? En welke versie van Windows? Want bepaalde software versies werken niet goed met Win XP/2000 namelijk. Hier geeft o.a. de afstandsbediening problemen
 
Ik gebruik XP Pro versie 5.1.2600 en heb PCTV Pro geschikt voor XP. Meer info is aan de doos niet te ontlenen..

AB geeft alleen bij druk op tv, teletekst en radio een respons op 't beeldscherm. Alle andere knoppen funktioneren niet :rolleyes:
 
Watchdog attendeerde me hierop...

M'n probleem is nog steeds niet opgelost, zelfs erger geworden (geen geluid).
Na mailwisseling met Pinnacle's helpdesk en het uitvoeren van een schone installatie :( van 't hele systeem geen verbetering. AB funktioneert nog steeds niet en doordat ik geen geluid heb, kan ik de synchroniciteit niet controleren.
Dus... nog niet opgelost.:confused:
 
nog een aanvulling

Helaas ook nog eens door het geautomatiseerde 'mailproces' van Pinnacle na 48 uur geen respons (weekend en herinstallatie van m'n systeem) e.e.a. op 'opgelost' gezet ;0(

Blijf me toch afvragen hoe het mogelijk is dat een op zich waarschijnlijk goed produkt na een zorgvuldige installatie op een schoon systeem niet werkt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan