Pinnacle popup venster verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Heb onlangs Pinnacle 8.0.5 geinstalleerd. Werkt allemaal prima maar bij het opstarten van de pc komt er altijd rechtsonderin een popup venster van Pinnacle. Je begrijpt dat dat niet nodig is als je het niet nodig hebt. Hoe kan ik dit uitschakelen?

Heb al wat aan- en uitgevinkt maar kennelijk nog steeds niet de goede???

start/ uivoeren / msconfig/ tabblad opstarten,hier uitvinken,start hij niet automatisch op.

werkt niet met msconfig

Lijkt logisch maar werkt helaas niet......

:(

Je zou zeggen dat ik ergens moet zoeken bij de instellingen maar daar vond ik niet zoiets. ....

Wil Pinnacle popup uitgeschakeld hebben

Wie o wie heeft ook Pinnacle (versie 8) en krijgt bij het opstarten ook de popup van Pinnacle rechtsonderin. (U kunt nu de instant write op schijf zetten of zoiets)

Vind dit vervelend en wil het graag weg hebben. Heb al geprobeerd bij (opstarten msconfig) uit te vinken maar dat helpt ook niet!!

PJ

Heeft nog steeds niemand DE oplossing? Ik dacht dat Pinnacle veel gebruikt werd.....

:confused:

Natuurlijk Pinnacle maar ...

ik denk dat een hoop gebruikers van Pinnacle al op versie 9 zijn overgestapt. :confused: :confused:

8 of 9 maakt denk ik niet uit in 9 heb je misschien hetzelfde probleem, of niet?

NEEN

Bij Pinn 9 krijg ik dat bericht niet. Trouwens ik kan Pinn 9 aanbevelen. Het schijnt (Pinn 8 heb ik niet gekend) dat in Pinn 9 een hoop problemen zijn opgelost. Na de laaysye update naar versie 9.3 heb je nog weer meer mogelijkheden, zoals bv dual layer maar ook meer schijfmenu's en 16 drie D overgangen.

Al met al Ga over naar Pinn 9.:thumb:

Watchdog kwam vandaag even langs, maar mijn probleem is nog steeds NIET opgelost. Vreemd dat niemand dit kan oplossen.

Nogmaals mijn vraag; bij het opstarten van mijn pc komt er rechtsonderin een popup van Pinnacle 8,0 die ik heb geinstalleerd. IK vind dit hinderlijk en gebruik het alleen wanneer ik het nodig heb.

Uitvinken in Msconfig heeft geen zin helaas, wie weet DE oplossing.......

Vrolijk Pasen
:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan