Pinnacle Studio 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartje arbo

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2004
Weet iemand waar ik op de Pinnalcle site een vorigjaar uitgebrachte Pinnacle patch Studio 9.3.0.2 kan vinden Ik kom alleen de laatste Patch tegen en als ik die download dan loopt studio 9 vast Toen ik hem moest verwijderen was ik gelijk alles kwijt dus ook de patch waar ik nu naar opzoek ben Wie o Wie helpt mij.

Of is er iemand die weet waar om de Patch 9.3.5.10 werkt. Ik gebuik Wind XP sp2

Bij voorbaat mijn dank

Ik weet alleen dat er ooit een lijst is gepubliceerd door Microsoft, waar een aantal programma's op stonden die problemen met SP2 zouden gaan krijgen.
Pinnacle Studio 9 was er 1 van.
Maar wanneer je de juiste patch niet kunt vinden, neem dan even contact met ze op.
Ik heb twee jaar terug een hoop gedonder met 8 gehad en werd prima te woord gestaan en het werd prima opgelost.
Wat ik ook weet is dat wanneer je de patch download, je je anti-virus uit moet zetten, omdat hij dan essentiele dingen kan downloaden die anders worden tegengehouden.

Hoop dat je hier wat aan hebt,
probeer de laatste patch nog een keer, maar dan even de anti-virus uit. Moet je dus niet tegelijk een andere site gaan bezoeken!

Succes,
Fonz :thumb:

Beste A.J.
Alles op deze wereld lijkt er moeilijker uit te zien als het is Uw tip het uitschakelen van de virus scanner was een schot in de roos

Hartstikke bedankt alles werkt weer.

Bartje arbo

Geen dank,
daar zijn we voor!

Succes,
Fonz :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan