Pinnacle

Status
Niet open voor verdere reacties.

cabana

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2001
Berichten
66
Tijdens het installeren van een videokaart Pinnacle de luxe werd mij gemeld dat dit systeem niet digitaal was onderkend door Microsoft. Bij Configuratie/Sytem/hardware had ik 2 x een foutmelding "multimedia" met get gele vraagteken.
Ik ben toen gestopt en heb het pakket van 399,= euro teruggebracht. Nou is mijn vraag of ik door had moeten gaan met installatie, zoals verkoper stelde of hebben jullie ervaring of een andere visie hierover. Of kan ik beter een ander type kaart kopen met andere software.
Studio 7 en 8 van Pinacle hebben mij toch al diverse hoofdbrekens gekost. Het enige wat ik wil is digitaal en analoog invoeren en uitvoeren naar een Writer of videoband. Mijn computer penium 4 1,7 met 512 KB geheugen en 120 gig middels 2 harde schijven.
Wie o wie kan mij adviseren of helpen.
 
Met de installatie had had je gerust door kunnen gaan want dat soort meldingen kan je doorgaans negeren.

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Bennie
Met de installatie had had je gerust door kunnen gaan want dat soort meldingen kan je doorgaans negeren.

Groetjes,
Bennie
Helemaal mee eens, windows xp zeurt wel vaker als hij dingen niet kent maar dan werkt het toch gewoon. En als het niet werkt kun je het daarna nog gewoon terugbrengen toch?
 
Wat een pak geld heb je er voor neergelegd. op de cd rom staan behalve de drivers ook de meeste bewerkings programmas en een digitale videorecorder.makenlijk te bedienen.een kind kan de was doen. goed dat je het heb terug gebracht want die grap hoeft je maar 225 euro te kosten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan