pinqu.net

Status
Niet open voor verdere reacties.

luigie

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
Hallo,

Ik weet niet zeker of het hier hoort, en of ik het wel mag vragen. (I.V.B. met reclame van de site).

Ik zit er over na te denken om Saints row: The third te bestellen op Pinqu.net. De levertijd is 3-7 werkdagen. Maar ik weet dus niet zeker of deze site veilig is.. Kan iemand mij wat meer vertellen over deze site, of heeft iemand er ervaring mee?
Ik heb al op Google gezocht, maar kon niet echt duidelijke informatie vinden.. Hartelijk dank alvast.

~Luigie

De site ziet er wel zo uit. Je kunt betalen met iDeal en paypal. Als je daarmee betaald heb je zowieso de garantie dat je niet opgelicht word. Nou weet ik het niet zeker met iDeal maar met paypal krijg je die garantie zowieso.

EDIT: Ze hebben dit op hun site staan:

keurmerk_custom.jpg

nee, niet kijken of je kan betalen met ideal of paypal.
zaterdag op kassa werden mensen ondanks dat ze betaalden via ideal opgelicht voor meerdere keren!
Je moet bij verschillende websites en reacties bekijken hoe je geholpen word en hoe snel het geleverd werd!
als je het ook niet zeker bent, bel met die thuiswaarborg.
vraag om meer informatie over die zaak wat betreft met levertijden en betrouwbaarheid!

@nestles Ik zie dat keurmerk niet staan, maar Prijsvergelijk.nl geeft ze wel een 9.7! Ik heb toch nog even goed Gegoogled, en heb nu wel goede reviews gekregen van tevreden klanten. Ik hak de knoop door, en ga hier Saints Row: The Third bestellen, en ik houd iedereen op de hoogte wanneer ik het krijg, en hoe.

EDIT: Ik heb Saints Row:The Third besteld met iDeal. Kreeg 2 mailtjes over de bestelbevestiging en de betaling geaccepteerd. De levertijd is 3-7 dagen. De status staat nu op ''betaling geaccepteerd''. Ik wacht rustig af.

EDIT: Ik heb net 2 mailtjes ontvangen dat de game is verstuurd! Snelle service! De levertijd was dus 3-7 dagen, maar heb hem dus vandaag of morgen al binnen! Als jullie goedkope games willen, en snelle levering, dan raad ik jullie Pinqu.net aan!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan