Opgelost Pinterest foutmelding

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Wanneer ik mijn pinterest koppel aan mijn website, lukt dit goed.
Maar, als Pinterest daarna mijn artikelen wil koppelen krijg ik deze melding:
Some of your product link values don't match the verified domain associated with this account.

XML feed: Up-to-date • Gegenereerd: 1 minuut geleden - 263 producten geschreven in tijdlijnbestand
Configuratie van externe feed: Productenfeed geconfigureerd voor gegevensopname op Pinterest
Status van externe synchronisatie: Verwerking mislukt • 53 minuten geleden

Dat klinkt natuurlijk tegenstrijdig.

Ik kan nergens vinden hoe ik dit oplos en hopelijk weet iemand hier dat wel.

Ik heb mijn website geclaimd, dat is het nu net! Daarom schreef ik dat het tegenstrijdig is.
Ik zal je artikel wel doornemen, maar de claim ligt er, kan er een screenshot van maken eventueel.

Er staat bij dat de verwerking mislukt is. Blijkbaar komen die producten niet overeen met je website URL die in de feed staat en de domein die je geclaimed hebt? Heb je dat al gecontroleerd? Het kan zelfs dat hij moeite heeft met een subdomein die je eventueel ook moet claimen, als je dat nog niet gedaan hebt.

Er staat "some" oftewel hij heeft 263 artikelen succesvol verwerkt. Vergelijk die lijst eens met je website. Er zouden er dan 1 of meer moeten missen.

Het kan zelfs dat hij moeite heeft met een subdomein die je eventueel ook moet claimen, als je dat nog niet gedaan hebt.
Het is een subdomein. Ik had al gezocht en ik kwam artikelen tegen waarin stond dat Pinterest geen subdomeinen goedkeurt. Maar wat mij betreft klopt dat niet (meer), want bij mij is het goedgekeurd. Daarom is het zo raar.
De artikelen kloppen met de website URL, ik zal nog eens kijken.

Some of your product link values don't match the verified domain associated with this account.
Kan het zijn dat het om afbeeldingen gaat die niet openbaar staan?

He bedoel je dat Gouwepeer? Alles is te zien op mijn website.
(link 123uniek.angelavanderploeg.nl)

Ben het weekend weg geweest dus nog niets met de link van Aar gedaan. Ik duik er deze week in!

Update: Pinterest heeft al mijn artikelen nu wel gekoppeld. Er zijn nog wat issues maar dat geeft Google ook aan. Zoals artikelnummer en zo, ja die heb ik gewoonweg niet. ISU nummers etc. heb ik ook niet.

En er staat nog aangegeven: De VMP wordt beoordeeld
en ook nog: Voeg een conversiebron toe om inzicht te krijgen in het gedrag van gebruikers met onze tool Conversiestatistieken. Als je er onlangs een hebt toegevoegd, wordt deze meestal binnen 24 uur geïntegreerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan