Pioniers XS4ALL klagen over levertijd actiemodems...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
12.948
Pioniers XS4ALL klagen over levertijd actiemodems

Dinsdag, 14 september 2004 - webwereld.nl Diverse klanten van het eerste uur van XS4ALL beklagen zich bij de provider over de gebrekkige uitlevering van de beloofde nieuwe modems.

Begin juli startte XS4ALL een speciale actie om de klanten van het eerste uur tegemoet te komen. Door de actie konden klanten met korting - en in sommige gevallen zelfs gratis - een nieuwe modem ontvangen. Dat lijkt echter niet van een leien dakje te gaan.

Op diverse nieuwsgroepen beklagen de 'adsl-pioniers' zich over de trage uitlevering van hun nieuwe modem. In gevallen waar de modems wel worden bezorgd, betreft het in een aantal gevallen het verkeerde type.

Balen
Zo vraagt ene Patrick zich in de nieuwsgroep xs4all.adsl af nog meer klanten hun nieuwe modem niet hebben ontvangen. "Wij nog steeds niet. Na diverse mailtjes en telefoontjes de belofte gekregen dat we op de hoogte gehouden worden. Het enige wat we kregen was een standaard 'onze excuses mail'. Begin er nu aardig van te balen", zo verzucht hij.

Amper twee uur na zijn posting meldt Patrick overigens de postbode die dag wel een modem heeft bezorgd, al is het wel de verkeerde.

Patrick staat niet alleen, zo blijkt uit andere meldingen in de nieuwsgroepen. "Ik heb er een paar telefoontjes aan gewaagd", reageert ene Marc. "De laatste dame zou er een mailtje aan wagen. Nu dus nog even afwachten of ondertussen niet al stiekem het geld wordt afgeschreven. Nog even en ik hoef niet meer."

Vervelend
XS4ALL erkent de problemen en vindt het 'heel vervelend' dat het zo gelopen is. "Helaas is het modempakket [in enkele gevallen, red.] vertraagd en soms is niet het juiste modem geleverd", bevestigt Judith van Erve, woordvoerster van XS4ALL.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan