Piratenknaller.nl even checken?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

TechnoMX

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2013
Hoi hoi, iedereen.

Aangezien ik definitief met programmeren gestopt ben heb ik mijn hobby activiteiten een beetje aangepast :)

Ik ben een radio station op internet begonnen kan iemand even de website bekijken en testen of alles werkt.

http://www.piratenknaller.nl

Vriendelijk bedankt!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Mooie website! :thumb:
Verbeterpunten:
-Wat ik meteen als eerste zie, is een rommelige homepage, hier staan veel verschillende afbeeldingen en sponsors (bij "Mede mogelijk gemaakt door U en..") Misschien kun je hier een beter opmaak voor maken? Je hebt ook erg veel gadgets, dit maakt de site ook erg rommelig.
-Misschien kun je het menu op alle pagina's klikbaar maken, dus niet een aparte pagina. Zo dat als je op welke pagina dan ook het menu makkelijk als een soort overlay kunt openen.
-Het is niet erg handig dat de radio op iedere pagina staat, iedere keer als je naar een andere pagina gaat, gaat de radio even uit. Misschien kun je in je menubalk een knop met beluisteren maken? Er opent dan een nieuw pop-up venster met de radio. (Net zoals bij Q-Music)
-In het menu, de cam, moet je geen "Cam" noemen, maar bijvoorbeeld "Live webcam". Deze kun je trouwens beter in de bovengenoemde "pop-up" zetten.
-Ik kan de webcam niet bekijken, deze is beveiligd. De app "HuaweiHomeGateway" blokkeert de webcam. (zie afbeelding)
cam.png

Succes :thumb:

Hoi, Ik zie dat je het een en ander hebt aangepast.

De site ziet er al een stuk minder rommelig uit :thumb:
Wat je misschien nog kunt doen is de onnodige informatie in de footer zetten. Bijvoorbeeld licenties, deze zijn niet van belang voor iedere luisteraar, misschien kun je deze onderaan je pagina kwijt?
Ik kan de webcam nog steeds niet zien, misschien weet je zelf wat het probleem is?

Mooi dat je me feedback geeft over mijn website.

Idd, ik heb inmiddels al dingen aangepast.
De webcam was waarschijnlijk offline want die staat nog niet vaak aan deze heb ik inmiddels verwijderd tot ik een wat leuker beeld kan uitzenden. De studio is nog niet zo denderend om er nu al een live webcam op te richten.

Ik heb de website nu zoals ik hem zou willen, als je nog op- of aanmerkingen hebt dan hoor ik het graag.
Moet er wel bijzeggen dat ik beperkt ben omdat ik bij een Gratis website aanbieder zit.

Je hebt op alle pagina's behalve Informatie en Spelers de tekst gecentreerd, misschien kun je dat ook doen op die twee pagina's?
Zoals ik al eerder zei, zou ik de Licenties knop niet in het hoofdmenu zetten, je kunt deze beter onderaan de pagina zetten in een zogenaamde "Footer", hier kun je eventueel ook Informatie kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan