plaatje bij live-id

• Onderwerp starter Onderwerp starter eea
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eea

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
L.S.

Ik heb me aangemeld bij Msn Live. Nu staat er steeds zo'n plaatje bij mijn account. Hoe kan ik daar weer een neutraal teken van maken?
Als ik mijn registratie ongedaan maak, verdwijnt mijn hotmail dan ook, plus alle mappen etc daarin, of staat dat los van elkaar?

dat plaatje is vergelijkbaar met je eigen msn messenger afbeelding ..
helaas heeft msn-Live
je online profiel meergekoppeld aan je msn naam en contacten (overigens niet zichtbaar voor anderen)

maar je afbeelding word synchroom gehouden met je msn en aan je online profiel
zo zal Microsoft waar msn Live van is steeds meerdingen integreren van het programma msn en je online profiel ofwel : msn space >> msn Live account

Bedankt voor de reactie!

Begrijp ik goed dat Msn Live en Hotmailaccount dus gekoppeld zijn en dat ik als ik de registratie bij Msn verwijder, dan ook mijn Hotmailaccount verlies?

En moet ik dat plaatje van die schaakstukken maar voor lief nemen of er een eigen afbeelding inzetten? Neutraal kan niet meer?

Sorry, maar het is me nog niet duidelijk.

Ja msn en hotmail zijn nu gekoppeld (als je msn 9.0 gebruikt) anders word het standaard een plaatje gegeven maar ik heb me laten weten dat je je profiel kan updaten met een plaatje misschien is dat ook een optie ;)

Ja als je bij msn je registratie (account) opheft is alles meteen weg ;)
neutraal laten weet ik zo niet, zover heb ik nog niet met mijn msn gespookt :P

voor mij ook sorry van deze late reactie drukke weken aankomende tijd:(

Ik zal geloof ik dan maar dat schaakstukkenplaatje moeten accepteren...
bedankt zover en succes met de drukte!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan