plaatje opslaan....

Status
Niet open voor verdere reacties.

angelo_t2c

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2003
Sinds een tijdje heb ik Xp draaien op mijn pc.
Pentium 3, 1 ghz, 768 intern.
Nu wil ik weleens foto's opslaan van het web.
Vroeger was dit nooit een probleem (op Me en 98), maar nu slaat ie bijna alles (ook animated gifs) als bitmap met de naam "naamloos".
Weet iemand wat het probleem is?

Angelo

rechts er op klikken opslaan als kiezen
dan kun je onderaan net type aanpassen
dus gif of bmp etc

nope

Ik weet wel hoe je plaatjes moet opslaan, maar hij geeft gewoon geen andere optie als bitmap aan(naamloos).
Dus ik kan niet anders opslaan als bitmap en ook de naam pakt ie dus niet (naamloos).
of het nou gif png of jpg is, hij blijft bitmaps maken met de naam "naamloos".
AAAAARGH
Onder 98 heb ik het probleem niet.....

ik kan het gewoon aanpassen heb ook xp
welk plaatje geeft eens een link

elke link....
alle plaatjes.....
niet aan te passen....
waarschijnlijk staat er bij jou ook niet "naamloos" bij bestandsnaam...

heb je je Temp ook al leeg gemaakt?
(en de temporary internet bestanden)

jep

ik heb alle temp-bestanden weggedonderd, en hij doet het inderdaad veel beter.(soms wel, soms niet) Nu moet ik soms de pagina's een aantal malen verversen, anders maakt ie er weer een bitmap van....blijft toch vreemd.....in elk geval bedankt. Zo kan ik weer verder...:thumb:

Ik heb dit probleem ook eens gehad. Hier nog een iets uitgebreidere oplossing.

Klopt! Gewoon je map tijdelijke bestanden in internet opties legen en het probleem is verholpen. Oplossing: gewoon een goeie browser gebruiken...Opera, Mozilla of Netscape ;)

De oplossing is idd de cache te legen maar om daar nou een andere browser voor te gebruiken? Je kan de cache ook opgeruimd houden: In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd, aanvinken "De map met tijdelijke Internet-bestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgesloten" en klik OK. Zo heb ik dat staan en dus ook nooit problemen met plaatjes opslaan van welke extensie dan ook. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan