Plaatjes niet te zien op de site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royy212

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2011
Berichten
183
Dag helpmijers,

Mijn plaatjes laden niet op de site. Ik heb voor mn site een eigen map en een map met plaatjes, maar als ik op de site kijk komt er niks op te staan.

Dit is mijn site: http://gamideos.site11.com/

Zelfs mijn spry drop down menu doet raar.

Ik heb alles trouwens in een AP Div staan zodat ik alles kan zetten waar ik het wil.

Kan iemand mij helpen?

Mvg,
Roy
 
Hoe is je site opgebouwd? Html, Css, Java, Ajax?
Met welke software heb je het gemaakt? Dreamweaver (versie??? (bv. CS5.1))
Waarom alles met AP Divs? Weet je hoe je daarmee om moet gaan dan? Eerst basiskennis van dreamweaver en html en css hebben, wil je daar mee bezig gaan.
Alles wat je met AP Divs kan, kan ook met margin, padding, float, overflow enz. Zegt je dit niks, zorg dan eerst dat je de basiskennis hebt anders kun je er niet veel mee.
 
Ben je zeker dat je Dreamweaver bij die hosting kan gebruiken. Ik zie dat die hosting gebruik maakt van eigen applicaties. Je site staat zelfs niet online.
 
Ja ik zie zojuist dat mijn site down is door 000webhost zelf omdat ze checken of ik illegale dingen doe ofzo.

En margin, padding, float, overflow zeggen me niks maar ik ga toch doorzetten.. En mijn site bestaat uit HTML nja het is nog maar 1 pagina waaruit de site bestaat.

Site staat zojuist online.
 
Wat wil je ermee dan? Forum, Contactformulier.
Ik geef je een tip, gebruik een sitebuilder.
 
Dreamweaver is toch een sitebuilder? En ik wil een site maken voor mijn clan.
 
Dreamweaver is toch een sitebuilder? En ik wil een site maken voor mijn clan.

Met sitebuilder bedoelde ik meer een simpelere builder, zoals Studio Webdesign 5 Pro of iets van Magix Site builder enz.
Dat bedoelde ik er meer mee.
Dreamweaver is prachtig voor mensen die volledig HTML snappen + CSS wil je er goed mee werken. Maargoed, een echte professionele site kun je beter met .php of .asp maken.
 
Hmm ik had voorheen Studio Webdesign 2 ofzo maar die deed het niet meer op Microsoft XP en daarboven, ik kan me herinneren toen ik klein was dat ik iets had gebouwd maar volgens mij zijn de mogelijkheden daar een stuk minder, en ik wil graag een mooie site proberen te bouwen, wat ik nu heb is meer om te testen maar het testen werkt zelfs al niet. Omdat mijn afbeeldingen niet op de site worden vertoond maar waarom weet ik niet.

Edit: Wow.. Ik heb 1 afbeelding in een image place holder gezet en nu doet alles het correct.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan