• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Plaatjes selecteren met lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

hessell

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2006
Geachte lezers,
Ik werk in een verpleeghuis met mensen die bijvoorbeel een hersenbloeding hebben gehad. Ik ben werkzaam in het restaurant en wil een soort keuzemenukaart maken voor deze mensen omdat zij vaak niet kunnen praten maar wel iets kunnen aanwijzen.
Wat ik wil maken is een excelbestand met een groot aantal foto's zodat er per dag een print gemaakt kan worden met het keuzemenu van die dag.
Het lukt me niet om het bestandje wat ik gemaakt heb te uploaden, te groot ook na zippen. Bijgevoegd wat uitleg wat ik gedaan heb, en het idee in het bijgevoegde bestandje.
Ik heb plaatjes in een cel gezet via werkset besturingselementen en wil die nu via een lijst op de plek boven de tekst zetten.
Het lukt me niet.

Graag jullie hulp. Ben ik uberhaupt wel op de goede weg? Hoe zou het wel kunnen?
Alvast dank voor jullie reacties!

Hessell

Bijlagen

Dag Bjorn,

Dank voor je reactie.
Het werk zoals jij het doet maar als er in de cel een echte afbeelding staat dan komt deze niet in de cel te staan. Dan staat er alleen een 0 (nul).

Hessel.

Hallo HSV,

Dank voor je berichtje. Dat is precies wat ik zoek.
Ik ga er mee aan de slag
Hessell

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan