plaatjes van website opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

plotter

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2002
Goedemorgen.

Ik wil graag van bepaalde internetsites plaatjes/foto's/afbeeldingen opslaan.
Ik moet nu op ieder plaatje rechtsklikken en "afbeelding opslaan als" kiezen. Dit vind ik veel werk daar ik redelijk veel plaatjes opsla.
Bestaat er ook een programma waarmee ik in één keer de gewenste plaatjes kan aanklikken (selecteren) en opslaan op mijn computer?

Alvast bedankt.

Groeten,

Haal ze uit de internet cache of, makkelijker, sla een hele pagina in een keer op. Bestand > Opslaan als

De plaatjes komen dan in een aparte map.

Geplaatst door plotter
Goedemorgen.

Ik wil graag van bepaalde internetsites plaatjes/foto's/afbeeldingen opslaan.
Ik moet nu op ieder plaatje rechtsklikken en "afbeelding opslaan als" kiezen. Dit vind ik veel werk daar ik redelijk veel plaatjes opsla.
Bestaat er ook een programma waarmee ik in één keer de gewenste plaatjes kan aanklikken (selecteren) en opslaan op mijn computer?

Alvast bedankt.

Groeten,

Ik weet dat er programma's zijn die alle plaatjes van een pagina in 1 keer kunnen ophalen.

Maar voor wat jij wilt is ook een programma en het heet: IE 6. Wanneer je gewoon boven een plaatje blijft zitten komt er vanzelf een kleine werkbalk waarop ook een diskette staat om op te slaan.

Om de instelling te controleren:
Ga naar menu Extra
Kies internetopties
Tabblad Geavanceerd
Kopje Multimedia
Vinkje bij Werkbalk afbeeldingen weergeven

PS Iets wat je wel weet maar ik in ieder geval nog even meld. Normaliter vallen 9 van de 10 plaatjes op internet onder copyright dus zou je ze niet mogen gebruiken maar ja 999 van de 1000 internetters trekts zich daar niets van aan :p.

De groeten,
Mark

Selectief bestanden downloaden van een HTML pagina kan je doen met GetLeft.
Probleem met afbeeldingen is dat je in dit programma alleen de naam van het bestand ziet, maar je kun wel heel snel en specifiel bestanden downloaden.

Iedereen bedankt voor jullie hulp.
Ben nu even aan het uitzoeken wat ik zelf het makkelijkste vind werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan