Plaatjes zien in OUTLOOK

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Regelmatig komt het voor dat ik geen plaatjes kan zien bij berichten in OUTLOOK. Ik zie dan een rode X.

Hoe krijg ik deze te zien. Heb al eens gekeken bij de beveiliging maar kom daar verder niet uit helaas.

PJ

ps heb dus geen express..(just incase)
 
ga naar outlook,extra,opties,beveiliging,
haal hier een vinkje weg bij afbeeldingen downloaden.
afbeeldingen e-mail......... blokeren.
hier het vinkje weghalen
 
Dus dit heb je ook gedaan?

Afbeeldingen in HTML e-mailberichten

De standaardinstellingen van Outlook 2003 zijn strenger geworden om u nog beter te kunnen beschermen tegen kwaadwillende personen. HTML e-mailberichten bevatten afbeeldingen die van een aparte server worden gedownload. Soms gebruiken verzenders van spam deze functionaliteit om te verifiëren of uw e-mailadres bestaat doordat u het e-mailbericht hebt geopend. Outlook 2003 blokkeert standaard alle afbeeldingen in e-mailberichten en toont bovenaan het bericht de melding Klik hier om afbeeldingen te downloaden. Door op deze melding te klikken ziet u alsnog alle afbeeldingen in het bericht. Om deze standaard werkwijze van Outlook 2003 te veranderen handelt u als volgt:

Rechtsklik op een afbeelding in een HTML e-mailbericht en kies de optie Instellingen voor automatisch downloaden wijzigen.
In het dialoogvenster Instellingen voor automatisch downloaden van afbeeldingen u opgeven om afbeeldingen wel automatisch te laten downloaden door het vinkje voor de optie Afbeeldingen of andere inhoud niet automatisch downloaden in HTML-e-mail weg te halen. http://www.microsoft.com/netherland...ice/tips_trucs_word_outlook_powerpoint.aspx#2
 
Na beveiliging zie ik GEEN vinkje staan bij Afbeeldingen downloaden. Zie trouwens dat helemaal niet vermeld staan in OUTLOOK

Heb geen express he, daar zitten ook verschillen tussen.
 
ik reageerde even op Goldvinger met een V. Maar zal nog eens verder kijken met jouw aanwijzingen.....
 
Jouw uitleg komt op hetzelfde neer. Het probleem is dat ik na het tabje BEVEILIGING

Klik op Opties in het menu Extra.
Klik op de tab Beveiliging.
Klik onder Afbeeldingen downloaden op Instellingen voor automatisch downloaden wijzigen.
Schakel het selectievakje Afbeeldingen of andere inhoud niet automatisch downloaden in HTML-e-mail uit.


Niet zie. Ik zie geen AFBEELDINGEN DOWNLOADEN STAAN.

Heb overigens nog geen Outlook 2003 maar van die daarvoor.
 
je hebt toch wel outlook express 6 ?
maak anders even een printscreen van tabblad beveiliging dan kan ik het even bekijken
 
Geplaatst door goldvinger
je hebt toch wel outlook express 6 ?
maak anders even een printscreen van tabblad beveiliging dan kan ik het even bekijken

Hij heeft al verteld dat ie office outlook heeft.
 
Ja OUTLOOK he had het al met KAPITAAL geschreven. Ik weet namelijk dat express een andere indeling heeft.

Het gaat dit keer om een plaatje IN de e-mail dus niet als bijlage hoewel dat ook soms een probleem vormt, maar deze keer dus IN de mail zelf dus een ROOD:evil: kruis...........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan