"plaats cd-rom" Terwijl hij erin zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hagenbeek

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Ik heb een cd-rom die ik in mijn speler plaats . Hierna verschijnt het icoontje op de plek van de speler in deze /deze computer/. Wanneer ik nu klik op automatisch afspelen dan blijft hij vragen om de cd te plaatsen.
Hoe moet ik dit oplossen?
Mvgr Willem.

is de cd speler wel goed aangesloten in je pc?

Laatst bewerkt:
Ja. Alles werkt perfect maar het is nu de derde keer dat ik zoiets meemaak en ik ben benieuwd wat het kan wezen.

mvgr Willem

hoi willem, heb ik ook wel eens gehad,toen was de cd.rom vuil maar hij kan ook kapot zijn,als jecd.rom speler wel een andere cd.rom laat zien is je cd.rom waarschijndelijk niet goed meer. m.vr.gr.henk

Ik heb hem net nieuw gebrandt (als dit in strijd met de forumregels is dan weet ik dat nu even niet,sorry)
mVGR wILLEM

in strijd met de forumregels? ah nee er is ook een forum voor cd-branders het is een gewoonte.

oude cd speler heb ik vaak gehad oude cd spelers van oude computers kunnen moderne gebrande cd's moeilijk lezen een nieuw cd speler kun je zo in computerwinkel kopen ik weet niet hoe duur het kan zijn je kunt ernaar vragen rond de 30 euro schat ik:thumb:

StoneyCity zei:
oude cd spelers van oude computers kunnen moderne gebrande cd's moeilijk lezen
Mee eens, maar er zijn spelers die wel CD/DVD-R kunnen lezen, maar niet CD/DVD-RW. Speelt dat nog een rol hier?

Edit: welke Windows gebruik je?

Laatst bewerkt:
Het kan zijn, dat wanneer je een spel gebrand hebt, dat er een beveiliging op zat. Wanneer je die dan kopieert, kopieer je die beveiliging niet mee. En dat zal ie altijd om de originele cd blijven vragen.

Hallo

Als snelle test op korrekte werking v/h betrokken toetsel kun je eens een andere c.d. proberen.

Zo weet je tenminste of toestel niet defekt is.

Is reeds aangehaald , maar sommige toestellen kunnen niet alles lezen ....

Merk/type/ ouderdom van betrokken lezer zouden hiet duidelijkheid in kunnen scheppen.

Peter

VDK_P zei:
Hallo

Als snelle test op korrekte werking v/h betrokken toetsel kun je eens een andere c.d. proberen.

Zo weet je tenminste of toestel niet defekt is.

Is reeds aangehaald , maar sommige toestellen kunnen niet alles lezen ....

Merk/type/ ouderdom van betrokken lezer zouden hiet duidelijkheid in kunnen scheppen.

Peter
cd speler is niet defect ik had gevraagd te controleren of het goed aangesloten is.

moderne gebrande cd's kunnen zowieso moeilijk gelezen worden in oude cd-spelers hetzelfde geld bij een hele oude stereo die absoluut geen moderne gebrande cd's kunnen lezen maar wel gewone legale cd's

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan