plaats de goede cd....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack1991

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2009
Hoi,

Heb een spel gedownloaded in iso-formaat (2 bestanden, genaamd cd1 en cd2), vervolgens allebei op een apart schijfje gebrand, en geïnstalleerd. Tot daaraantoe geen problemen. Echter, toen ik het spel wou spelen, zei de computer dat ik de goede cd moest plaatsen..
:confused:
Wat kan hier de oorzaak van zijn, en is het misschien op te lossen?

Groeten

Jack

Je hebt daar een no-cd crack voor nodig. Wellicht staat die ergens op cd1 en/of 2.

Staat die daar niet moet je verder kijken. Hier op Helpmij mogen wij jou geen links geven naar zo'n crack.

En is dat een code ofzo?

Want een code had ik al ingevoerd, en die werd geaccepteerd alvorens ik begon met installeren..

Het is geen code maar een bestandje.

Misschien staat er een readme.txt of leesmij.txt op 1 van de cd's waar uitleg gegeven wordt.

Heb het geprobeerd, er stond inderdaad een mapje op de ene installatie cd-rom. Het mapje 'Darth's Crack', daarin staan een paar toepassingen maar zodra ik het aanklik zegt hij; ......exe. werkt niet meer.

Wat nu?:(

Ter verduidelijking, de crack (die je moet kopieren en over het originele opstart bestand van het spel moet plakken) bevind zich meestal op één van de cd's in een map met de naam van de krakers van het spel of in een map genaamd crack.

Dus kopieren en plakken over het originele bestand, in de map waar jij deze hebt geinstaleerd.

Dit staat ook in de .nfo die je kan openen met kladblok.

Oké..

En hoe bedoel je 'er overheen plakken'?

Domme vragen zijn er niet werd mij altijd gezegd;)

Je kopieerd de crack.exe. Deze heeft dezelfde naam als het originele opstart bestand van het spel. Dat laatste bestand zoek je op in de map waar je het spel hebt geinstalleerd, kiest daar voor plakken en je moet dan de vraag krijgen of je het bestaande bestand wilt vervangen. Krijg je die vraag niet, zit je niet op de juiste lokatie.

Kopieren--> plakken dus. Of Crtl c --> Ctrl v.

Dit is zeker op te lossen.
Als het goed is met ergens een Crack te vinden zijn op die ISO. Die bestanden moet je in de map plaatsen waar het spel geïnstalleerd staat. En dan is het klaar, laten even weten of dit werkt.
Menno

@mennoheld

Dat hadden zowel M@rio als ik toch ook al uitgelegt?!

Edit: ik typte dit tijdens je laatste reactie, beschouw mijne als niet getypt!

Ja sorry had de reacties nog niet gelezen. Dacht dat er nog geen reacties stonden..

Jongens, het lukbkt nog steeds niet echt;

Plaats de juiste cd-rom, klik op OK en start het programma opnieuw op. nog steeds dus...

Het volgende heb ik zojuist gedaan:

Uit de map Darth's Crack heb ik de volgende bestanden gekopieërd:
reloaded 4kb (Systeeminformatiebestand)
rld-nucd.sfv 1kb (SFV- bestand)
speed2 4.676kb (Toepassing)

Verder staat er nog een map die heet Crack2
Hierin zitten de volgende bestanden;
rld-nu2k 29kb (Toepassing)
speed2 4.676kb (Toepassing)
Moet ik hier ook nog wat mee?

Misschien weten jullie nu wat ik verkeerd doe?:cool:
En, waar moet ik het nu precies plakken,
Het betreft NFS underground2.
Er is een map EAGAMES op de computer met daarin een map Need for Speed Underground2.
In welke moet ik het plakken?

Laatst bewerkt:
Waar heb je het spel geinstalleerd? Daar moet je het bestand plakken.

De beide cracks zijn hetzelfde, je hebt er maar 1 nodig. De speed2.exe kopieren en plakken in de map waar het origineel staat.

Kan je het origineel niet vinden? Klik dan eens met rechts op je buroblad icoon van het spel, kies eigenschappen en kijk waar het doel heen verwijst. Daar moet je dus de crack plakken.

Ook gaf ik aan dat je de vraag moet krijgen (als je plakt) of je het bestaande bestand wilt vervangen. Heb je die vraag gehad? Zo nee, dan zat je dus niet op de juiste lokatie.

Nogmaals, de crack en het origineel hebben exact dezelfde naam! En je plakt dus in de map waarin het bestand staat (origineel) met dezelfde naam

Laatst bewerkt:
Aha, dan zat ik dus wel goed. Want die vraag kreeg ik wel, alleen heb ik hem niet laten vervangen.
Nu staat hij in die map dus als 'speed2 (2).exe'
Had ik hem wel moeten laten vervangen?

btw; ja kan ook >rechtermuisknop>bestandslocatie openen :D

Nu heb je er dus 2. Je moet hem wel vervangen en niet er bij plakken.

Menno Litaa, en de andere! Hartstikke bedankt!!:cool:

Hij doet het, al doende leert men;):thumb:

om wat voor spel gaat t ik had eerder ook al zo'n probleempje er werd ook aangeraden voor de no cd crack maar niet googlen goed zoeken in de documeten en je vind 't als je een ext harde disk hebt staat ie meestal daar in (kan je zelf instellen) dan moet je hem naar C: overplaatsen dan kan je hem meestal spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan