plaats de juiste cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

hjllo

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2002
Berichten
700
IK heb windows xp opnieuw geinstalleerd(+sp2 en updates) en daarna mohaa,spearhead en breaktrough(+patches) maar nu krijg ik bij het starten van spearhead en breaktrough steeds de melding dat ik de juiste cd moet plaatsen en op ok moet drukken.Het zijn de orginele cd's en ik heb er nog nooit geen problemen mee gehad :(

mohaa start wel gewoon via de cd.

Ik heb het geheel nu 3x opnieuw geinstalleerd maar ik blijf het probleem houden(met een no cd crack ga ik online problemen krijgen)Ook staat de virewall uit en antivirussoftware is niet geinstalleerd.

De enige variabele die ik kan bedenken is het update pakket van windows.
 
Misschien dat je de games ook opnieuw moet voorzien van de meeste recente patch.

Ook kan het zijn dat XP nog de data van de (WindowsXP) cd/dvd ziet die je hiervoor erin hebt gehad.

Dit kan je enigzins verhelpen door het volgende te doen:

- cdrom-lade openen en sluiten en wachten totdat het lampje niet meer knippert
- cdrom-lade openen, cd erin en wachten totdat het lampje niet meer knippert
 
De pc is al meerdere malen opnieuw opgestart en ook de nieuwste patches zijn geinstalleerd.Ook zonder patches werkt het niet terwijl de singleplayer het ook zonder patch gewoon zou moeten doen.
 
Met nocd patches heb ik nog nooit problemen gehad (wel met illegale keys in het geval van breakthrough, de andere 2 ook niet)

Maar installeer de games eens op nieuw en begin met AA, dan de patches voor AA en daarna kijken of die het doet.
Installeer dan SH en kijk dan wat hij doet
de patches voor SH en kijk dan wat hij doet
Installeer dan BT en kijk dan wat hij doet
de patches voor BT en kijk dan wat hij doet

Volgens mij is het ook nog zo dat MOH kijkt vanuit welke cd speler het spel geinstalleerd is, dus leg daar dan de juiste cd ook weer in
 
Ik heb windows nu op een andere schijf geinstalleerd(IDE ipv SATA)Nu werken de spellen wel. :thumb:
Ik heb steeds van die vage problemen wanneer ik windows op een SATA schijf installeer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan