Plaats een schijf in station

Status
Niet open voor verdere reacties.

Segreti

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2003
Berichten
7
Ik heb een laptop en een tijdje geleden heb ik bij Paradigit alles opnieuw laten installeren, maar nu doet mijn cd/dvd rom het niet meer? Ze vertelde mij dat hij er ineens mee ophield? En zij weten het ook niet?Ik heb het hele forum door gelezen en zie ook steeds de termen master,slave en jumpers? Ik zou dit echt zelf graag op willen lossen en heb van alles geprobeerd? Bij apparaat beheer staat het verder allemaal goed! Kan het misschien zijn dat het station nu e is en daarvoor d? Of misschien alles weer opnieuw eraf gooien en opnieuw installeren? Ik ben hopeloos! Wie kan mij helpen?
 
Probeer ff in apparaat beheer je cd /dvd player verwijderen,opnieuw opstarten en hij vind weer nieuwe hardware,dat heeft bij mij ook geholpen.
 
Geplaatst door Segreti
Ze vertelde mij dat hij er ineens mee ophield? En zij weten het ook niet?
Dat probleem heb je dus sinds je laptop bij Paradigit is geweest?
Zo ja, laat ze dan eerst maar eens aantonen dat de fout niet bij hun ligt. Een beetje computerbedrijf levert toch geen slecht functionerend apparaat af? Hiermee maken ze er zich wel heel makkelijk van af vind ik.

even een aanvulling: dit vond ik net nog op de site van Paradigit:
"Werk constant aan kwaliteit
Neem nooit genoegen met ‘het gaat wel’ of ‘goed genoeg’. Doe het beste, wat je ook doet. Kwaliteit wint altijd."

Laat ze dat maar eens waarmaken..
 
Laatst bewerkt:
Ja, daarvoor had ik helemaal geen problemen? Mensen die hun computer daar kopen of gekocht hebben krijgen service en ik dus niet? Misschien toch maar terug gaan....ik heb zelf het idee dat ze zelf niet iets goed hebben geïnstalleerd?Maar goed ik ben ook niet echt een expert hierin.....
 
Ik heb ook diverse computers bij paradigit gekocht, nooit te klagen gehad over service. Voor computers die daar niet vandaan komen gelden inderdaad andere regels. Er is zelfs een tijd geweest dat ze die helemaal niet aanamen.
 
Emm386.exe

Ik heb weer iets ontdekt!Blijf natuurlijk niet stil zitten en ik zie dat een stuurprogramma niet is geïnstalleerd, nl. emm386.exe. Hoe kan ik dit installeren? Wie helpt mij?
 
Hoi Wim,

Nou ik ben even aan de slag gegaan, maar hier wordt gesproken over een MSCDex driver en die werkt bij mij weer goed, althans hij geeft aan already installed. Het is echt een EMM386.exe fout. Ik dnk dat ik hem maar naar een andere winkel breng en opnieuw laten installeren. Toch in ieder geval bedankt voor de moeite!
 
Hier ben ik weer! Ik heb mijn laptop nog steeds niet weggebracht, want ik wil het toch proberen om het zelf op te lossen. Ik ben alles aan het nakijken en ben nu terrecht gekomen in het registereditor en daar zag ik staan bij "CDROM_Productions"(DeviceInft) 2 sleutels, standaard en CrashDetect? Kan iemand mij vertellen wat dit precies inhoudt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan