plaats juiste cd-rom en herstart spel Moh pacific assault.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaysiea

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2006
Berichten
8
Ik twijfel een beetje of ik deze vraag mag stellen maar probeer het toch maar.
Het gaat om het volgende ik heb MOH pacific assault ff gedownload en gebrand met alcohol gewoon om eens uit te proberen hoe die speelt en of ik hem werkelijk leuk vind maar ik heb hem dus gebrand en geinstalleerd maar hij blijft om de cd-rom vragen enig idee wat er fout kan zijn.
Ik krijg namelijk wel het scherm dat ik het beeld en geluid kan aanpassen daarna ook het beeld van moh pacific assault maar daarna geeft die de meldig over de cd rom.

Groetjes,
 
Laatst bewerkt:
Aangezien je een illegale versie hebt zit je met het probleem dat je met de kopieerbeveiliging zit.

Er zijn genoeg manieren waardoor je die kan omzeilen en 1 van die manieren staat vermoedlijk wel op de dvd/cd van het spel (die je gedownload hebt)
Kijk die eens goed door met de verkenner en ik vermoed dat je de rest zonder hulp van dit forum kan uitvogelen
 
Aangezien je een illegale versie hebt zit je met het probleem dat je met de kopieerbeveiliging zit.

Er zijn genoeg manieren waardoor je die kan omzeilen en 1 van die manieren staat vermoedlijk wel op de dvd/cd van het spel (die je gedownload hebt)
Kijk die eens goed door met de verkenner en ik vermoed dat je de rest zonder hulp van dit forum kan uitvogelen

Ok het gaat me dr meer om dat ik het spel eens kan uitproberen om te kijken of ik hem prettig vind en dan zal ik hem ook wel in de winkel kopen, maar aangezien de winkels bij mij in de buurt het niet meer toestaan om een spel te ruilen vind ik het zonde om een spel te komen als ik hem daarna toch niet prettig vind....


N.B het is gelukt deze discussie mag gesloten worden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan