Plaatsen van afbeeldingen en gebruik van frames op eigen website

• Onderwerp starter Onderwerp starter LeoG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LeoG

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2008
Hallo,

Sinds enige dagen host ik vanaf mijn eigen pc een website. Hiervoor gebruik ik Abyss Web Server X1 (v2.5).

Ook is de domeinnaam al doorgelinkt naar het externe IP adres van mijn modem/router en dat werkt naar behoren.

{Het probleem is dat bij het gebruikt van frames (kop over volle breedte, menu aan linkerzijde en info aan rechterzijde) er niets in het info veld verschijnt. De kop en het menu verschijnen wel. Nu bedenk ik trouwens dat dit wellicht komt omdat er een foto in het eerste blad staat wat in het infoveld zou moeten verschijnen, zie onderstaande uitdaging.} dit is opgelost, heb de afbeelding verwijdert en nu lijkt het te werken.

Ook lukt het niet een plaatje via internet te laten zien. Als ik het IP adres van mijn eigen pc intyp zie ik het plaatje wel verschijnen. De grootte is maar 2kb dus dat zou niet erg lang moeten duren denk ik. Omdat ik dan het plaatje wel zie denk ik dat het html code klopt. Een background laten zien lukt wel.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Kan een ISP deze info blokkeren bijv.. Ik heb poort 80 opengezet, moeten er wellicht nog meer poorten open?

Iemand een idee?

mvg

Leo

Laatst bewerkt:
heb je dan in de HTML code: width="cijfer"
staan???
daarmee kun je de breedte van je frame aanpassen

Hoi,

Het vreemde is dat ik een plaatje heb dat ik wel kan zien en als ik naar een ander plaatje verwijs ik die niet te zien krijg.

Als ik via mijn domeinnaam de site bekijk dan kan ik een achtergrond zien in het bovenste veld, hetzelfde plaatje zie ik in een ander veld. Bij de buren zie ik helemaal geen plaatjes, alleen de teksten.

De breedte (van het plaatje) heb ik niet opgegeven omdat het plaatje makkelijk moet passen, ook werkt het niet als ik hem in een index zonder frames zet. Of het plaatje wat ik wel kan zien (thuis) en nu nog als achtergrond gebruikt wordt dan nog werkt weet ik nog niet.

Heb je je website met een programma gemaakt of zelf geprogrammeerd?

Wand dan heb je je plaatjes miscchien laten laden vanaf: http://localhost/plaatje.jpg i.p.v. via je ip adress...

Frontpage en word maken deze fouten en ook dreamwaver maakt deze fout soms...

Dus dan zou ik je html codes eens nachecken!

Hoi,

Het vreemde is dat ik een plaatje heb dat ik wel kan zien en als ik naar een ander plaatje verwijs ik die niet te zien krijg.

Als ik via mijn domeinnaam de site bekijk dan kan ik een achtergrond zien in het bovenste veld, hetzelfde plaatje zie ik in een ander veld. Bij de buren zie ik helemaal geen plaatjes, alleen de teksten.

De breedte (van het plaatje) heb ik niet opgegeven omdat het plaatje makkelijk moet passen, ook werkt het niet als ik hem in een index zonder frames zet. Of het plaatje wat ik wel kan zien (thuis) en nu nog als achtergrond gebruikt wordt dan nog werkt weet ik nog niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan