Plakfunctie doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vlinderkind

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb windows XP home met SP2, IE7. Ik heb al veel geprobeerd.

- Ik heb al in services van het systeembeheer geprobeerd het kladblok aan te zetten. Deze was uit door afhankelijkeheid van network DDE en DDE DSDM. Deze heb ik opgestart en op handmatig gezet. Maar telkens gaat deze weer uit na een kwartiertje of zo. Ik hoor soms wel drie piepjes in mijn toetsenbord.
- Ik heb al een systeemherstel gemaakt. In eerste instantie leek deze goed gelukt maar het probleem was snel terug.
- Ook heb ik de anti-virus en anti-spywarescanner over de computer gehaald. Geen gekke dingen.
- Er zijn een paar fouten te zien in het foutenrapport. Er staat dat: De clipbookservice is afhankelijk van de Network DDE service die volgens de volgende fout niet kan worden gestart: Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.
- Ik kan geen hardwareconflicten vinden.

Heeft iemand nog een idee?

Brigitte

ja ik heb ook hetzelfde probleem precies zoals het hier staat wel knippen en kopieren maar niet plakken :confused: heb het nu al bijna halfjaar

ja ik heb ook hetzelfde probleem precies zoals het hier staat wel knippen en kopieren maar niet plakken :confused: heb het nu al bijna halfjaar

Ik ook al ruim een maand. Heb jij trouwens bovenstaande dingen al gedaan die ik beschreef? Misschien werkt het bij jou wel.......

Welkom.

Hallo

Ik heb je vraag gesplitst uit het andere topic, het is namelijk niet gebruikelijk een vraag in iemand anders zijn/haar vraag te stellen.

Succes met je probleem verder.

Dank je. Ik ben heel erg benieuwd. Het is echt onhandig. Het is al weken zo.

He ik zou Als ik jouw was je pc ff scannen met spyware doctor dat is een top programma en nada ik dat prog gedraait had en hij een zooi spyware weggegooid had kon ik gewoon weer plakken enz:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan