plakken gaat niet Fire fox

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.f.sommer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
Ik werk met Xp +2 sp Met AVG B itdefender Spyware Spydoctor Adaware Cd cleaner i s de zaak schoon Dit probleem is reeds behandeld De vraagsteller was geholpen Ik heb de aanwijzingen toegeoast Maar geen succes Wanneer ik gebruik wil maken met plakken of knippen in Fire Fox de velden blijven grijs Ik kan dus geen Hyackthis wegsturen Wie o wie weet raad?? In geval geen raad hoe kan ikFire Fox verwijderen het staat niet in mijn software lijst
Een computergroet Sommer

Installeer firefox eroverheen en dan kan je m wel verwijderen of misschien werkt t plakken dan wel weer

Geachte Lokoloko Ik heb fire fox over de oude gezet Resultaat nul komma nul Ik ga door met martelen
een computergroet Sommer

Firefox staat in Configuratiescherm - Software bij "Mozilla Firefox" dus bij de M. Ik hoop dat u het daar ziet staan zodat het verwijderd kan worden. Voor hulp bij handmatig verwijderen en het kwijtraken van tijdelijke bestanden en instellingen van Firefox staat informatie op http://kb.mozillazine.org/Uninstall_firefox Ik heb CCleaner ook gedownload maar zou het nergens voor gebruiken. Wat is precies het probleem dat opgelost moet worden? Is dit het klembord kunnen gebruiken? Ik werk al heel lang met een Add-on dat Hyperwords heet. Alles wat je selecteert in tekst doet een contextmenu komen waarmee je kunt vertalen, zoeken, en het klembord kunt gebruiken. Misschien dat u dit ook handig lijkt en dat hiermee wel gekopieerd, geknipt en geplakt kan worden.

plakken gaat niet Fire fox

Geachte Alfred 2 en Lokoloko. Ik ben u zeer erkentelijk voor uw reactie Ik wilde toentertijd Hijackthis verzenden Echter ik kon dit niet plakken Ook andere stukken via Word ging niet Ik heb toen wat iedereen doet Fire fox verwijderd via Sofdtware en opnieuw gedownloaded Resultaat uiterst droevig Vandaar mijn vraag ECHTER wonderen zijn de were;d niet uit IK KAN WEER PLAKKEN Waarom nu weer wel en toen niet
Mvg Sommer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan