Plakken grafieken en tabellen vanuit Excel03 naar Word03

Status
Niet open voor verdere reacties.

Politie Zeeland

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2005
Ik heb altijd vanuit Excel97 grafieken en tabellen middels plakken speciaal (excel-werkobject) gekopieerd in een bestand van Word97. Hierbij werd de tabel/grafiek geplaats daar waar ik met de cursor stond. De inhoud van van de tabel grafiek was dan in Word identiek aan die in Excel.
Geen probleem.

Dezelfde handelingen met Excel03 en Word03 leveren het volgende op: De tabel en grafiek worden wel geplaatst, maar dusdanig dat alleen de onderste lijn zichtbaar komt. Dat kan ik oplossen middels Extra-Opties-Afbeelding invoegen - Plakken als: boven en onder. Verder wordt de tekst niet 1 op 1 overgenomen. De tekst komt niet meer volledig zichtbaar in de cellen. het LIJKT erop dat het lettertype vergroot wordt.

Graag wil ik weten hoe ik standaard kan instellen dat de tabellen en grafieken ALTIJD tussen de tekst moeten worden geplaatst? Dus plakken als: boven - onder, standaard instellen. Niet bij elke document apart.

Verder wil ik graag weten hoe ik de tekst 1 op 1 kan laten overnemen, zodat alle woorden volledig zichtbaar in de cel komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan