• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Plakken in lege cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Selo22

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Berichten
58
Ik heb in blad1 aantal gegeven bijv
300
400
688
dit is cel A1 tot A3

dit moet gekopieerd (of verplaatst) worden naar blad2 maar blad2 beval al gegevens van cel A1 t/m cel A20

ik heb dus een macro nodig die verplaatst of kopieert naar lege rij/cel
 
Selo22, Waarom moet dit met een macro????

Groet, Leo
 
Selo22, Dit gaat zo vrees ik hééél lang duren...:(

Geef nou 'ns aan waarom je dit persé met een macro moet afhandelen. Ik zie zo in je geschreven voorbeeldje (!) niets iets waaruit blijkt dat je dit niet gewoon kan knippen en plakken.

Groet, Leo
 
Selo22, Dit gaat zo vrees ik hééél lang duren...:(

Geef nou 'ns aan waarom je dit persé met een macro moet afhandelen. Ik zie zo in je geschreven voorbeeldje (!) niets iets waaruit blijkt dat je dit niet gewoon kan knippen en plakken.

Groet, Leo

blad 1 wordt steeds geupdate (die update komt over die andere heen) ik kopieer ze naar blad2 om ze te behouden.
 
Selo22, En hoe komt die update dan tot stand?

Groet, Leo

EDIT: Heu???? Ik las je laatste reactie aan de hand van de mailnotificatie. Bij het verlaten van je topic zag ik 'm pas op opgelost staan. Hoe heb je 't nu opgelost?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan