Plakken speciaal doet het niet meer

peter789

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
608
Plakken speciaal doet het sinds vandaag niet meer via de sneltoets Ctrl+Alt+V (het dialoogvenster Plakken speciaal openen).

Wat te doen? Dank.

O ja, in Outlook doet de sneltoets het wel.
 
Laatst bewerkt:
Alleen in Word? Gezien dat Outlook werkt; probeer het ook eens in andere programma's?
 
In Excel en Publisher werkt het ook. Hopelijk kun je het voor me oplossen, ik gebruik het 10 keer per uur.
 
https://i.stack.imgur.com/0pbt3.png


Zie ook >
 
Of, met de juiste opdracht en in het Nederlands:

Plakken Speciaal.jpg

Dus:
1. Rechtsklikken op de Tabbalk
2. Klikken op <Het lint aanpassen>
3. Kiezen voor de categorie "Alle opdrachten"
4. Bij Opdrachten kies je BewerkenPlakkenSpeciaal
5. Zet de cursor in <Druk op nieuwe sneltoets> en typ de gewenste sneltoets
5. Toewijzen aan Normal.dotm
6. Sluiten en opslaan.

Als je in stap 2 bent, kun je in het vakje <Druk op nieuwe sneltoets> klikt, kun je gelijk de gewenste sneltoets intypen. Je ziet dan welke opdracht er aan die specifieke combinatie hangt. Dat is wat ik in het plaatje heb gedaan, en bij mij stond hij dus al op Plakken Speciaal.

Overigens zal, zonder handmatig ingrijpen, die sneltoets nooit uit zichzelf 'verdwijnen' of veranderen. Dan is er wat anders aan de hand.
 
Ik zie die optie overigens niet onder Lint Aanpassen in Outlook, klopt dat? Kun je daar geen sneltoetsen maken? Cntr + shift + V doet het daar niet.
 
Nee, in Outlook kun je geen sneltoetsen maken. In dit draadje (met een interessante uit de hand gelopen 'dispuut' met nogal wat beledigingen) wordt e.e.a. ook gevraagd. En wordt uiteraard ook verteld dat het in Outlook niet kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan