Planet adsl

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaGenius32

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2004
Hallo, ik heb de volgende vraag en gezien ik geen computer kundige ben kan ik wel advies gebruiken.. Mijn zus maakt gebruik van Planet internet. Ze heeft dan ook een laptop en moet dus inbellen via een modem... Nu heb ik zelf wanadoo adsl direct en wou haar dit ook aanraden... Dit leek haar wel wat maar ze zit helaas nog een jaar vast aan het inbellen.. Een optie is dus om haar abbo overtezetten naar adsl bij planet. Kan dit met een laptop(adsl) en zo ja wat heeft ze daar voor nodig dan??? Alvast bedankt !:thumb:

Wat voor abbo heeft ze dan want een jaar vast zitten aan inbellen ?

Of het een laptop of een desktop is maakt niets uit.

Er komt een splitter op haar telefoonlijn. Daardoor kan ze bellen en internetten. De ene kabel gaat dus naar de telefoon. De andere naar een adsl- modem. Modem gaat weer in de pc.
Meer heb je niet nodig.
Je kunt draadloze modems kopen of met een snoer.
Met een laptop kun je aan de wandel dus ik zou draadloos doen.

Op de site van planet kun je vinden wat je nodig hebt en welk abonnement het best past.

Hoi,

Sorry maar k ben ook niet echt een computerdeskundige maar voor zover ik weet heb je dan gewoon een modem nodig en een netwerkabel.
Maar als zij draadloosinternet wil op haar laptop(daar ben ik zelf ook mee bezig) Heeft ze nog een router nodig met accespoint. Maar draadloos internet aansluiten en instaleren is een heel gedoe ik ben er nu al een hele tijd mee bezig! Ik had het eerst gewoon met een netwerkabel geprobeerd. Maar dat licht aan haar zelf.
Ik hoop dat je wat hebt aan mijn info.

Groetjes Tineke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan