Planet en eigen domeinnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

poi

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2001
Berichten
1.151
Een kennis heeft planet adsl met natuurlijk ook een e-mailadres. Dit eindigde op planet.nl en werkt nog steeds. Nu heeft ie via planet een eigen domeinnaam bv www.eigennaam.com. Hier hoord ook een emailadres bij, dat naar dezelfde inbox gaat als zijn @planet.nl.
Dit heeft gewerkt, maar na een nieuwe installatie niet meer. Kent iemand dit probleem?
 
Wat is er opnieuw geinstalleerd.
Waarschijnlijk heb je het e-mail adres niet meer in het e-mail account hezet.
 
Je zult inderdaad dat nieuwe adres ook moeten toevoegen onder Outlook of Express, dus er moeten twee accounts komen met ieder hun eigen eigenschappen, wachtwoord inlog naam etcetera.
 
Pc is volledig opnieuw geinstalleerd.
Volgens Planet hoeft dat dus niet (hij heeft die domainname ook daar aangeschaft). Planet meld dat alles voor het @-teken hetzelfde moet zijn als zijn @planet mail, maar daarachter zijn domainname.
Ik vindt het ook een vaag verhaal, maar zo staat het wel bij hun info.
Ik ga of vanavond of morgen Planet maar bellen, ben nu wel erg benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte, toch leuk om te weten toch?
 
ben zeer benieuwd.
 
Ik ook:8-0: met grote oren (ogen) lees en hoor ik dit verhaal.
Ben erg benieuwd wat ze nou precies bedoelen.
 
OPLOSSING !

Hier komt ie dan:
Planet stuurd inderdaad alles door naar zijn @eigennaam.nl.
Het is een beetje verwarrend maar hij heeft een andere inlognaam en wachtwoord gekregen.
Het lijkt dus dat het andersom is, alles wat binnen komt in zijn @planet.nl komt binnen in zijn @eigennaam.nl.
 
Ik kan begrijpen van PLanet dat ze nu alle email dorsluizen naar zijn domeinnaam email adres, niet helemaal logisch maar ik snap dat dat zo werkt, planet gaat er nu van uit dat iedereen ook daar zijn email heen gaat stuuren, je wil tenslotte niet voor niets een domeinnaam.

Maar goed, het blijft een raar verhaal, doet nu alles het weer???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan