Planet internet--KPN adres website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepper

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2003
Hallo, na de naamsverandering van Planet naar KPN is mijn website niet meer bereikbaar via home.planet.nl\~en dan de naam van elk van mijn planet emailadressen, ik kan nu alleen nog maar met mijn gebruikrsnaam als toevoeging op de pagina komen, vragen bij KPN levert niets op, als ze al bereikbaar zijn.
weet iemand hier meer an , bedankt

website planet werkt niet meer

Ja dat klopt.
Ik heb wel de moed op weten te brengen om op de servicelijn van KPN te wachten. Na 15 minuten opgelegd en later nog een keer geprobeerd, toen na 15 minuten eindelijk antwoord. Probleem voorgelegd en wat blijkt, ondanks de toezeggingen dat er niets zou veranderen door de overgang van planet naar kpn zijn alle alliassen die gebruikt werden bij planet vervallen.
De servicedesk kon niets verder doen dan excuus en zeggen dat ik het probleem zelf maar moet oplossen.
Waarschijnlijk wil kpn graag dat je domeinnamen registreert want daarvoor kunnen ze weer vangen en is daarom de alliasen van planet niet meegenomen.
Enige remedie, massaal klagen. Ik heb daarnaast een klacht per e-mail ingestuurd en een claim voor het werk wat ik moet doen en compensatie gevraagd. Ik ben voor aanpassing van mijn 3 websites zeker 4 uur bezig voordat alles weer werkt.

Klagen en claimen !!!!

Succes, Hans.

Planet -- kpn

De KPN hulplijn 3 x gbeld 3 keer keuzemenu doorlopen en na de laate toets1 wordt de verbinding verbroken endit tot 3 x toe, moed opgegeven.
Mail gestuurt met vraag, kreeg als antwoordt onderstaande blanco antwoord 10 dagen terug gemaild en gevraagt wat het blanco antwoord inhoud en 10 keer blanco antwoord retour, bestaat KPN nog wel of zijn ook overgenomen ?

Antwoord op uw vraag

Met vriendelijke groet,

Planet Internet

:evil: :shocked: :eek: :(

:confused:

eeeeeh ........bestaat er een praatgroep ( onder psychiatrishce begeleiding ) voor gefrustreerde, gedesillusioneerde kpn gestoorde EX PLANET INTERNET klanten ?.....

zijn er meer mensen die iets missen januari Planet startpagina en Planet redactie weg,
juni Planet weg straks doe ze die lastige verwende ex planet klanten ook nog weg .

home page planet

Ik had hetzelfde en ben er uit! Na veel bellen de juiste persoon te pakken die me meldde dat ik niet default.html moet gebruiken maar index.html. Gewoon renamen en klaar is Kees.

Planet Internet FTP gegevens

Wat zijn op dit moment de gegevens om je pagina met een FTP-programma te uploaden? WS-FTP vraagt: Host Name/Address, Host Type, User ID, Password, Account.

Graag topics ouder dan 3 maand met rust laten.
Deze zijn over het algemeen al opgelost.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan