Planet nieuwsgroep storing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

edekorte

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
89
Ik heb een probleempje, hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Sinds gisteren kan ik niets meer downloaden uit de Planet nieuwsgroep.
Via FTD een NZB opgehaald, zoals wel vaker. Newsleecher pikt 'm op en gaat normaal gelijk lopen op 3 ljjntjes.
Nu dus niet meer, ik krijg de foutmelding: "400 news.kpnplanet.nl: Your host connection limit reached - newsmaster@planet.nl (400) "
Ik heb niets veranderd aan de instellingen, download zeker niet te veel dus FUP gaat niet op. Meer mensen met Planet die last hebben?
Internet en gewoon een bestandje downloaden gaat prima, alleen de nieuwsgroepen zijn onbereikbaar geworden.

Ik wacht met spanning af, en hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Eric
 
Even snel nova.planet.nl hier ingesteld maar geen problemen. Download gewoon met 3 lijntjes...
 
Klopt.
Zal wel ergens een nieuwsserver probleempje zijn geweest.
Ik heb via KPN van ongeveer 20 maart 04:00uur tot en met vandaag ongeveer 09:00 geen grote bestanden meer kunnen downloaden.
Nu loopt alles weer soepeltjes.
 
Ok, we komen al iets verder. Storing is nog steeds aanwezig hier.
Ik ben eigenlijk benieuwd wat die foutmelding betekent, en hoe ik daar vanaf komt.
 
Ik kon ook niet meer downloaden. Ik download nu via binaries.news.planet.nl
Tevens heb ik Kill all connections uitgevoerd (Newzbin) en daarna kon ik weer downloaden met 2 connecties. Iets langzamer maar hij doet het tenminste weer.

Even een aanvulling: Hij doet het weer met 3 lijnen.
 
Laatst bewerkt:
Downloaden met Planet

Het is een ramp met planet de laatste dagen.
Grote bestanden niet meer te downloaden. Ik zie nergens een foutmelding.
Enig idee waarom planet zo aan het rommelen is?
Bovendien (in keh bet net van KPN) per e-mail is deze organisatie niet te benaderen en telefoon kost goudgeld.
 
Ik heb een probleempje, hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Sinds gisteren kan ik niets meer downloaden uit de Planet nieuwsgroep.
Via FTD een NZB opgehaald, zoals wel vaker. Newsleecher pikt 'm op en gaat normaal gelijk lopen op 3 ljjntjes.
Nu dus niet meer, ik krijg de foutmelding: "400 news.kpnplanet.nl: Your host connection limit reached - newsmaster@planet.nl (400) "
Ik heb niets veranderd aan de instellingen, download zeker niet te veel dus FUP gaat niet op. Meer mensen met Planet die last hebben?
Internet en gewoon een bestandje downloaden gaat prima, alleen de nieuwsgroepen zijn onbereikbaar geworden.

Ik wacht met spanning af, en hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Eric

Bericht van KPN (faq's) :)

Ook de nieuwsgroepen van Planet blijven gewoon behouden en blijven bereikbaar via nova.planet.nl. U hoeft uw instellingen dus niet te wijzigen. Daarnaast zijn de nieuwsgroepen bereikbaar via nova.kpn.nl.

Groet

Cor
 
Handig om 4 maanden later te weten.

Daarnaast had ik nova.planet.nl al doorgegeven dus echt toegevoegde waarde heeft het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan