• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Planning genereren in Excel 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fosters

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2010
Beste forumgebruikers,

Binnen onze organisatie hebben ze mij gevraagd een format te maken voor het plannen van al onze projecten. Dit klinkt opzich natuurlijk als een koud kunstje. Toch werd er ook het volgende aan het verzoek toegevoegd:

Er moet ruimte komen voor enkele standaard invulvelden en ruimte voor een planning met weeknummers en dagen. Is het mogelijk wanneer ik ergens de periode van het project aangeef, bijvoorbeeld 1 juli t/m 17 december, dat de planning zich zo aanpast dat alleen deze weken worden getoond?

Invoervelden zijn bijvoorbeeld:
- Projectnaam
- Projectnummer
- Opdrachtgever
- Projectleider
- Startjaar
- Startweek

Ik kan natuurlijk standaard het hele jaar in de planning opnemen, maar het mooie zou zijn als alleen de periode dat het project loopt wordt getoond.

Alvast bedankt voor jullie suggesties :thumb:

Laatst bewerkt:
Hallo

Of google eens op"Gantt Chart".

mvg Peter

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Dank je voor het voorbeeld met de gantchart. Daar kan ik in elk geval wel wat mee.

Wat ik extra zou willen is dat ik ergens een begindatum en einddatum ingeef, en dat alleen die periode in de gantchart getoond wordt. Ik ben bang dat dit alleen onmogelijk is. :evil:

Nu wordt het hele jaar getoond terwijl ik misschien maar 3 maanden nodig heb.

Piet,

Die Gantchart komt heel erg in de richting bij wat ik wil. Zou je mij het wachtwoord kunnen achterhalen of een onbeveiligde versie kunnen sturen? Het zou me enorm helpen!! Alvast hartelijk dank voor de moeite!!

Een stuk makkelijker om het wachtwoord er af te halen.... Bij deze een niet-beveiligd bestand. Al hoop ik dat ik nu niet dat ik iemand erg ongelukkig maak ;)

Bijlagen

Password remover

Dat is knap.

Hoe heb je het wachtwoord van de VBA code eraf gehaald ?

Best een gave planning.. Neem ik even mee om te customizen bij mijn bedrijf ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan