• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

planning in Excel

• Onderwerp starter Onderwerp starter tjis
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tjis

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2002
Ik ben op zoek naar een Excel sheet/programma dat me kan helpen bij de planning. Ik heb een 40-tal namen van kandidaten die ik op gezette tijden wil spreken. Ik plan dan een datum voor een gesprek en maak een vervolgafspraak, bijvoorbeeld elke 3,6,9,12 etc weken later. Probleem wat ik nu heb is dat als er een gesprek verzet wordt ik mijn hele outlook agenda moet doorworstelen om te kijken wanneer de afspraken stonden en deze allemaal moet aanpassen. Wie kan me hieraan helpen.

Ik weet dat je de kalender van outlook kan importeren in visio 2003.
Dan kun je de agenda aanpassen zoals jij wilt.
hiermee maak je makkelijk overzichten.
Maar even een vraag heb je maar 1 agenda of is het een exchange server die hiervoor gebruikt word.
Als je exchange gebruikt dan kun je de agenda ook helemaal aan jouw wensen aanpassen.

In Outlook kan je gemakkelijk een herhalingspatroon ('Recurrence') instellen. Als je bvb een herhalingspatroon om de 3 weken hebt, dan kan je de afspraak openen, de datum wijzigen en alle daaropvolgende afspraken passen zich automatisch aan.

Ik wil het graag in Excel doen, is dit mogelijk.

Ik kan er nog niet echt veel mee. Is er wellicht iemand die een reeds bestaand planningsprogramma heeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan