• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Planning in excel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ansje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ansje

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Ik heb bijgaand bestand gevonden op internet om een planning mee te maken. Ik heb een paar regels toegevoegd aan de "voorwaardelijke opmaak" Maar ik krijg alleen de bovenste 2 kleuren in beeld. Ik moet waarschijnlijk iets in de formule aanpassen, maar zie nog niet wat/hoe.

Verder zou ik graag willen weten of je op 1 rij meerdere periodes kan laten markeren. Ik wil de planning gebruiken voor de planning van een kleine camping. Voor elke plek een rij. ik zou dan per rij ook verschillende data moeten kunnen invullen, maar ik weet niet of dat mogelijk is.

alvast bedankt!!!

Bijlagen

Ja dat kan maar dan moet je met een databank werken, die voor jou het rooster invult, maar bij jou komt dan een bijkomend probleem, op dag van vertrek is ingekleurd, en zal namiddag vrij komen.

Dank je wel Peter59. Hiermee kan ik wel weer even wat dingen uitproberen.!!!

Gr. Ans

Dank jullie wel. Heb ik mooi wat te doen dit weekeinde!!!

Hallo,

Per dag en met tijd.

Mvg
Peter

Bijlagen

dit is een beetje slordig in elkaar gezet.

maar als je zoiets ziet zitten dan kan het verder uitgewerkt worden.

Bijlagen

Sylvester met deze oplossing zal Ansje wel een vrij weekend hebben, deze oplossing zal zeker in mijn archief belanden , mijn dank hiervoor.

Beste Sylvester,

Deze leek in eerste instantie beter omdat de reserveringen op een lijn staan. Maar ik moet de gemarkeerde lijnen zelf in de kalender zetten. Of zie ik dat verkeerd. Het is eigenlijk de bedoeling dat dat automatisch gebeurd bij het invoeren van de data.

Groeten Ans

Laatst bewerkt:
Hallo,

Zo zie je maar waar een ideetje toe kan leiden.
Sylvester, mooi uitgewerkt.

Mvg
Pie

@sylvester-ponte, Mooi gemaakt. :thumb:

@Ansje, Voer eens wat data in en kijk wat er gebeurt.:d

Dat heb ik ook gedaan:), maar er gebeurt niets????

gr. Ans

Ja klopt, dat was het:thumb:

Bedankt!!!!

groeten Ans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan