• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Planning in tabelvorm omzetten naar visuele weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

rolf1980

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2017
Ik heb een planning van een jubileum welke ik visueel wil maken in detail blad. Dit met het doel om een bezetting visueel per zaal te krijgen. Hoe krijg ik op basis van de data op Planning en een visuele bezetting van de diverse zalen in Detail?

Alvast bedankt.

Bijlagen

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Hoe zou de inzichtelijkheid er uit moet komen te zien.

Ik zou de tabel van de planning met begin en eindtijd, datum, zaal, omschrijving automatisch in het tabblad detail ingekleurd zien bij de juiste tijd, datum en zaal met in het ingekleurde gedeelte de activiteitsnaam. Zoals ik nu handmatig in het tabblad detail heb ingekleurd.

En nu ook met de activiteit, zelf moet je nog even de voorwaardelijke opmaak voor de kolommen D, E, H, I en J toevoegen, daarvoor was mij de kleur niet bekend. ;)

Bijlagen

je kan er ook een sausje VBA overgieten en er een GANTT grafiek van maken, maar voor zoiets simpel zal dat wel overkill zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan