Ik wil als zelfstandige een duidelijk overzicht krijgen van mijn lopende projecten.
Daarom ben ik op zoek naar het volgende:
* tabblad 1: naam project, categorie, begin- en einddatum, dag waarop het project plaatsvindt (de meeste projecten komen 1x per week terug, en dit voor een duur van 10 à 15 weken); mogelijkheid om een 'vakantiedag' in te bouwen, waardoor het geheel dus opschuift
* tabblad 2: visueel overzicht met balkjes (soort Gantt Chart)
Een beetje zoals de planning die je in Outlook Agenda kan maken zeg maar, maar dan met toevoeging van een duidelijker visueel overzicht.
Nog even vermelden dat de uitleg niet te technisch mag worden, ik ken enkel de basis van Excel.
Tips?
Daarom ben ik op zoek naar het volgende:
* tabblad 1: naam project, categorie, begin- en einddatum, dag waarop het project plaatsvindt (de meeste projecten komen 1x per week terug, en dit voor een duur van 10 à 15 weken); mogelijkheid om een 'vakantiedag' in te bouwen, waardoor het geheel dus opschuift
* tabblad 2: visueel overzicht met balkjes (soort Gantt Chart)
Een beetje zoals de planning die je in Outlook Agenda kan maken zeg maar, maar dan met toevoeging van een duidelijker visueel overzicht.
Nog even vermelden dat de uitleg niet te technisch mag worden, ik ken enkel de basis van Excel.
Tips?
Laatst bewerkt: