• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Planning verfijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bascas

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2006
Hallo, met jullie hulp en geknutsel ben ik op deze planning gekomen, maar wil kijken of het nog fijner kan. Hoe zou ik op de meest efficiente manier in de tabbladen van de week waar alles nu per uur staat het nog in kwartieren erop kunnen krijgen...;) Zodat ik op het invoer blad ook met kwartieren kan gaan werken...

Bijlagen

Goed we weten inmiddels dat het bestand te groot is, maar iemand nog een suggestie:o

Het kan misschien makkelijk maar op het tabblad dinsdag heb ik bij Bas met kwartieren gewerkt.
Ik heb ook de cel eigenschappen van B1 t/m AB1 aangepast van: aangepas U naar aangepast u:mm
Zij bijgevoegd bestand

Bijlagen

Bedankt voor je suggestie, maar dit gaat boven mijn pet. Ik heb ook het idee, dat ik misschien beter opnieuw kan beginnen. Ik krijg dit ook niet doorgevoerd. Wat denk jij?

Wat wil je precies voor een overzicht hebben.
Wil je per dag een overzicht hebben van wie van hoelaat tot hoelaat gewerkt heeft of wil je er meer mee doen.

Ik wil eigelijk het originele document behouden, dus een invoerblad en vervolgens de output per dag op afzonderlijke bladen, maar niet per uur, maar per kwartier. Het gaat niet om wat iemand gewerkt heeft, maar wat hij gaat werken. Het is dus een planning. De daadwerkelijke urenregistratie geschied in een ander systeem.

Oke, de aanpassing die ik had gedaan was dus goed. Hij moet alleen over al worden doorgevoerd begrijp ik

euh ja, maar...ik zie in de formule dat je iets met "tekst"heb ingevoerd, ik probeer er ook altijd wat van op te steken, en dit begrijp ik dus niet. Verder kan ik die kolommen niet kleiner meer maken, heeft dat te maken met het werkberiek dat ik heb ingesteld?

Dat TEKST kwam omdat de cel eigenschappen van de cellen verschillend was.
De ene was in tekst en de andere in aangepast.

TEKST zorgt er voor dat het allemaal als het zelfde formaat wordt gelezen.

Welke cellen zou je kleiner willen maken dan.

Bijgevoegd het bestand met de aanpassing op alle pagina's. Ik heb alles uit het blad dinsdag gecopieerd naar de andere bladen. Dus in alle bladen staat nu op rij 10 de verwijzing naar de dinsdag. Je kan gewoon de formule uit rij 9 naar beneden copieeren.

Martijn

Martijn, bedankt voor je reactie, uitleg en hulp, maar het bijgevoegde bestand zit er niet bij.
Bas

Kan het kloppen dat als je iemand zijn werktijden invult excel altijd een kwartier teveel invult?
Groetjes Bas

Laatst bewerkt:
Beste Geep, ben je toevallig al iets verder gekomen met mijn vraag?

Hallo bascas

Kun je hier wat mee
Alleen tm regel 9 formules ingevoerd
De rest kun je zo naar beneden door kopieeren.

Bijlagen

Bedankt voor je moeite, helaas is het er bij ingeschoten. Ik ga hier verder mee aan de slag. Groeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan